Meerdere die dit voorhanden hebben gehad? Vanmorgen een betaalverzoek naar iemand verzonden en diegene heeft meteen betaals, maar tot nu toe niets bijgeschreven. Heb Al contact gehad met de bank en staat het er met 2 dagen niet op, gaan ze een onderzoek starten. Iemand ervaring met latere bijschrijving bij betaalverzoek.
Hoe is dit gedaan? Via tikkie of een bepaalde website als bv marktplaats? Bij marktplaats heb ik het altijd een dag later. Je krijgt dan wel direct een bevestiging van betaling.
Heb ik ook weleens gehad bij een collega. Bij mij stond niks, maar bij haar was het er wel afgehaald. Na een paar uur stond het er wel op.
Dit heb ik ook wel eens gehad als koper, in eerste instantie leek de transactie geslaagd, maar er werd niets bij mij afgeschreven. Laat degene die betaald heeft dus even kijken of het ook daadwerkelijk is afgeschreven.
Ik zou er idd even 2 dagen over heen laten gaan. Of het is niet afgeschreven, maar het kan ook dat het wordt teruggestort. Of je ontvangt het alsnog.
Hier gaat er ook wel een een dag over voordat ik het dan kan zien, vb als loon gestort is kreeg ik een mail en staat het er de volgende dag pas op Gebeurd vaker als de bank niet hetzelfde is, bij dezelfde bank gaat het sneller is mijn ervaring
Probleem is bekend,nog niet opgelost . Er is storing bij ING, deze was er gisteren al, maar dus nog niet opgelost. Maar waarom ze mij dat gisteren niet konden vertellen weet ik niet, want het was gisterenochtend dus al.