Irriaties zijn een beetje een groot woord hoor! Maar hebben jullie dat ook weleens? Dat je bijvoorbeeld je kindje ophaalt bij het kdv/gastouder en dan denkt: 'Goh, jullie hadden best eens haar snoetje mogen poetsen' of als er een poos een baby ligt te huilen 'ik hoop toch dat dat niet met mijn dochter gebeurt' O,ja nog 1, ik maak s'morgens haar haren netjes in een staartje en als ik haar dan kom ophalen... Dan staat er zo'n palmboom midden op haar hoofd en de rest hangt er los bij. Net zo'n klein zwervertje,haha! Allemaal dingen die ik denk, vindt ze niet ernstig hoor. Zou ook niet in me opkomen om er wat van te zeggen. Maar ja ik kan natuurlijk zelf het best voor mijn meisje zorgen Wat denken jullie weleens stiekem?
tja.. ze kunnen niet allemaal als n prinsesje behandeld worden .. thuis ben je met bijv. 3 kinderen en opt kdv met 10 ..
Dat weet ik wel hoor, vindt het ook echt niet erg. Maar was gewoon benieuwd of er meer moeders waren die stiekem weleens wat denken
Nee ik heb eigenlijk niks....ben belachelijk tevreden over t kdv . Ze heeft wel soms wat rodere billetjes, maar ja....ik ruik ws haar poepbroek veel eerder dan dat ze daar doen. En als dat nou t ergste is....
Ik had dat laatst wel. Ik belde van te voren of mijn zoontje smiddags al wakker was. En ze zeiden ja hij is wakker en heeft net zijn fruit op. Ikben er over 10 min zei ik. Ik dus na 10 min daar aankomen. Zit hij helemaal onder de fruit. Zijn gezicht en handen waren echt vies. Ik had toen echt wel zoiets van zo had je dat niet even af kunnen doen. Je brengt ze netjes naar het kdv en je krijgt ze vies mee terug. Als ik nou plotseling voor hun neus staat oke. Maar had nog van te voren gebeld.
Ik denk dat dat heel erg van jezelf afhangt. Van je kijk erop. En misschien zelfs van je humeur op dat moment. Ik heb weleens dingetjes waarvan ik denk 'he dat zijn ze vergeten te zeggen of vergeten te doen' - , maar ik zie meer de dingen die goed gaan enzo en hoe m'n dochter geniet. Dat ze vies terugkomt of dat ik haar knuffel niet kan vinden als ik haar op ga halen (die ligt nog weleens in het bedje), dat vind ik niet vervelend ofzo. Maar als ik haar op ga halen heb ik de tijd, ik vind het leuk om op het kdv even te zijn en rond te kijken en contact te maken met de andere kindjes . Dus dan poets ik haar daar nog wel even, dan wacht ik op m'n gemakje tot ze haar knuffel gepakt hebben, dan verschoon ik haar luier daar nog -hoewel de leidster dat dan ook nog had willen doen. Maar kom je moe van je werk, wil je snel naar huis met je kindje, dan kunnen soortgelijke dingen denk ik een stuk storender overkomen.
ik krijg sophie altijd mee terug met sçhone luier, schoon gepoetst en volle maag. ok 's avonds niet, volle maag dan, maar werk ook 2 ochtenden. ze kan dan direct door naar bed thuis.
Nee heb ik eigelijk niet Voordat ik Quinn mee krijg, krijg hij eerst nog even een schonen broek, even een doek over zijn gezicht, en zijn handjes worden gedaan. In mijn ogen is hij eigelijk dan al schoon, heb hem nog nooit vies aangetroffen. Soms doen ze zijn haar ook nog even, daar heb ik niet iedere ochtend zin in, en dan krijg ik een stekelvarkentje mee, zo leuk dat ze daar even tijd voor maken vind ik. Ook altijd hetboekje geschreven en als ze ze zicht ergens zorgen over maken, bellen ze me op. Met andere woorden ik ben tevree
ik werk zelf in de kinder opvang. en vindt het heel belangrijk dat kindern weer leuk en schoon mee naar huis gaan. en zorg daar ook voor maak er tijd voor. op het kdv van me dochter heb ik ook wel eens van die klein iertaties. zoals in het begin werd haar haar niet gedaan. mijn meisje heeft al van af het begin lang haar,. dus vondt dat niet fijn. en laast had ze een beetje ontsoken ogen. en was het knal rood er onder. dus ik zeg waarom hebben jullie niet gebeld. (kan ik alvast een afspraak maken bij de dokter) en waar mee is eht schoon gemaakt. met een washandje ja dat is harstike hard. moet je met een watje of zo doen. grrrr dus ken het wel hoor
Een irritatie zou ik het niet willen noemen, maar ik vind al die snotneuzen altijd wel een beetje jammer. Alhoewel ik me voor kan stellen dat je anders in het hoogseizoen de hele dag snoetjes aan het snotvegen bent... Maar vind het geen gezicht.
Soms vind ik dat ze wat sneller mogen bellen bij ontstoken oogje of loopneusje of de dag na haar operatie aan haar neusamandelen en ze was gevallen en ze had een megabloedneus (en ik werd dus niet gebeld). Tja verder is ze eigenlijk altijd schoon en met schone broek. Regelmatig heeft ze wel een snottebel, maar ik ken mn meisje en ik weet dat ze dat soms 1 minuut na het afpoetsen al weer heeft. Ze is ook wel een haar haarspeldje kwijt en dan zit het haar los, maar dat doet ze zelf en het haarspeldje verstopt ze dan. En bovendien heeft ze er geen last van want het is kort haar.
vind ik ook ontzettend vies en heb dit ook aangegeven bij ons dat ik ze niet graag met een snotneus of zelfs opgedroogd snot zie rond lopen en moet zeggen dat ze daar echt wel rekening mee houden. tuurlijk snap ik wel dat je dit niet continu kan doen met 20 kindjes rond je heen maar mag zeker niet klagen
Nou meiden werk zelf in de kinderopvang. en zo veel werk is het niet hoor om een snot neus te vegen. en wij staan met twee mn op 8 kinderen dus ieder 4 bij wijzen van spreken. nou kom op gewon op staan dat je wilt dat ze schoon zijn. en het kan heus wel eens een enkelen keer gebeuren maar niet elke keer
Ik krijg haar toch eigenlijk altijd wel met een vies snoetje mee naar huis. Vindt het geen probleem om zelf thuis even een lappie over haar heen te halen hoor. Maar goed, ze zijn ontzettend lief voor haar, dat is natuurlijk het belangrijkste
tja ik vindt het toch gewoon slecht ook niet hygienies (weet niet hoe je het schrijft). ik bedoel bij ons is er standaard m 17.00 uur nog een verschoon ronden . dan worden alle snoetjes nog even exstra gepoets en als ze daarna nog een snot neus hebben even doekje er langs en klaar
Hier heeft Milan ook vaak een vieze toet als we 'm ophalen, maar ik vind dat niet zo erg. Het valt ook allemaal wel mee op zich. Z'n luier is iig schoon, dat is belangrijker! En ik vind dat ze soms wel wat te veel snoepen/slechte dingen (zoals friet) eten. Maar dat heb ik aangegeven, dus nu wordt er bij Milan op gelet. Verder super tevreden! Er gaat zelfs altijd één leidster samen met Milan op de bank liggen totdat hij in slaap is gevallen, omdat 'ie niet in bed wil slapen.
het gebeurt hier wel vaak dat als ik kom Milan nog in zijn pyama in bed ligt. Maar hij is ook nog klein en heeft geen vast slaapschema, dus daar kunnen ze weigig aan doen. Veder zegt de ene leidster bv dat hij zijn flessen gelemaal leeg gedronken heeft (wat ik bij voorbaat al niet geloof, want dat doet hij nooit) En dan lees ik thuis in de map dat hij de helft heeft laten staan. Op zich niet heel erg, maar zeg iets niet als je het niet zeker weet. Verder eigenlijk super tevreden!
ik ben heel erg tevreden over mijn gastouder. Ik krijg Ties in schone kleren, helemaal gewassen en ingesmeerd met zwitsal en met geknipte nagels mee naar huis. Ties wordt ook altijd heel rustig van haar
Dit is ook het enige wat ik me kan bedenken. Maar onze meid doet altijd alsof ze op haar minst mishandeld wordt als haar neus wordt afgeveegd. Dus ik kan me ook wel voorstellen dat de leidsters het na 2x poetsen wel afleren..
Vraag me af of het aan ons ligt, maar ik krijg mijn dochter altijd zo'n beetje schoner mee dan dat ik haar breng Altijd een droge luier aan, nooit luieruitslag, altijd een schoon gezichtje (terwijl ze daar 's ochtends wel eens met ontbijtkoek op d'r gezicht aankomt, als ze een plakje meekrijgt in de auto). We kammen haar haar altijd, maar verder niets. Pasgeleden kwam ze zelfs terug met een elastiekje en een schattig staartje in haar haar. Nee, ik heb niets te klagen over het kdv hier. Maar het zit ook nog niet helemaal vol hier, misschien dat dat scheelt.