Betaling kdv

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Humbly89, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Bij ons wordt het geregeld door een financieel bureau. Wij hoeven alleen maar onze eigen kosten te betalen aan de stichting van het kdv. Het bureau zorgt ervoor dat de toeslag meteen naar de stichting wordt overgemaakt.

Heerlijk geen rompslomp meer. We weten iedere maand precies wat we betalen. En hoeven geen rekening te houden met hoge kosten.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier konden we bij het aanvragen voor de toeslag bij de belastingdienst, het bankrekeningnummer van het kdv doorgeven en het kdv verrekent het totaal bedrag dan met de teruggave van de belastingdienst en incasseert alleen het netto bedrag. Echt heel makkelijk! Dus misschien even navragen bij je kdv en misschien kan dat daar ook wel?

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    kdv wilde perse deze week automatisch gaan incasseren,

hier zijn wij dus mee gestopt, 1x heeft kdv 2x in 1 maand 700 euro van de rekening afgehaald. op de 1e vd maand en aan het eind nog een keer, was een foutje. leuk foutje, maar daardoor hebben wij in de min gestaan, sindsdien doe ik zelf de betaling op de 1e vd maand.

4. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb de 14e de toeslag aangevraagd. en had de 20e het al op de rekening. Noëlle ging 2 feb. voor het eerst naar het kdv en de 26e van feb. wordt de eerste keer geincassert.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik kreeg het best vlot nadat ik het aanvroeg. In eerste instantie betaalde ik achteraf. Dus elke 1e van de maand van de afgelopen maand. (Nu moeten we vooruit betalen, maar dat is een ander verhaal... ;) )

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Bij ons gaat het ook automatisch maar toen ze wilden incasseren hadden we niet genoeg meer op de rekening staan :) Geld van de bd was niet binnen en was einde van de maand dus nog geen nieuw salaris..als ze het niet kunnen incasseren krijg je een brief thuis gestuurd of je het handmatig wilt overmaken ;)

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Dat is snel! Wij wachten nog steeds...heb al 2 maanden voorgeschoten, hoop toch echt wel dat we het nu snel op de rekening krijgen want als ik het aan het einde van de maand weer moet voorschieten dan raakt de rekening aardig leeg :)

Deel Deze Pagina