Betaling vanuit Estland, waar op letten

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 14 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ik zou het zowieso niet doen.
    Ten eerste omdat het om een buitenlands account gaat en ook dus buitenlandse bankrekening
    Ten tweede, verzenden (ook al regelt zij dat) is heel duur. En geen garantie dat het goed/heel aankomt.
    Ten derde, Ook al gaat ze akkoord met ongezien kopen, ik heb er een beter vertrouwen in dat de persoon het met eigen ogen moet zien voor zon grote aankoop. (tenzij het via een tussenbedrijf gaat die de belangen behartigd zoals een veiling)

Ik zou het gewoon in Nederland houden en hier een koper vinden.
    Ik vind het teveel gedoe om alles in goede banen te verzorgen om het in Estland zonder problemen te krijgen.

2. Dizzle

Dizzle Niet meer actief

Echt niet doen, ik heb al genoeg verhalen gezien van mensen die zo opgelicht worden.

Lekker wachten, de zomer komt eraan dus genoeg mensen die een bakfiets zoeken lijkt mij

3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.877
    4.133
    113
    Ik zou me er niet eens in verdiepen of over nadenken en de verkoop gewoon in Nederland houden.

4. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.813
    2.502
    113
    Vrouw
    Binnen Nederland prima maar buitenland nope!

En er is een reden waarom je dit topic opent, want ergens voelt het niet goed?
    Luister naar je gevoel!

5. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Duitsland en Belgiƫ vind ik overigens geen probleem. Mits ze natuurlijk via een normaal manier communiceren, adres geven, overmaken naar mijn rekeningnummer en dat ik de verzending zelf regel.

Maar dat ligt er ook aan wat ik verkoop. Is het iets van hooguit een paar tientjes vind ik het niet erg. Is de waarde hoger toch liever zelf ophalen!

Deel Deze Pagina