Tien dagen geleden naar Frankrijk gweest en zoals we wel vaker doen bij de Auchan getankt. Er word dan een betalingsreservering van 121,- gedaan en daarna word het daawerkelijke getankte bedrag eraf gehaald. Meestal heb je dan binnen 1 a 2 dagen het gereserveerde bedrag van 121,- terug. Tot op heden dus nog niets terug ontvangen. Volgens de bank kon het 10 dagen duren. Helaas heeft manlief geen bonnetje meegenomen, het apparaat deed niet wat hij wilde dus hij heeft gewoon getankt en is daarna weggereden. Misschien had hij zich af moeten melden? Ik weet dat niet meer van vorige keren. Iemand hier ervaring mee of wie weet wat te doen? 121,- euro is toch best veel geld. Groetjes Floor.
ik zou ook even bellen ... ze zijn er ook in Belgie dus zullen vast een engels sprekend iemand hebben als er een probleem is met de franse taal. Het kan overigens wel even duren ... vaak heb je het snel terug alleen uitzonderingen daar gelaten!
Ik zou nog even afwachten aangezien een telefoontje duur is en vast moeilijk voor jullie vanwege de taal. Ik denk dat het dit keer gewoon een keer wat langer duurt. Jouw man heeft iig niks verkeerds gedaan, je hoeft je niet af te melden ofzo.
Je kan ze toch ook mailen.. En tsja die kosten vallen redelijk mee, zeker gezien het bedrag dat je ervoor terugkrijgt.
Inmiddels gebeld met de bank en die verzekeren me dat het goed komt. Het komt vaker voor en zij regelen dan de rest. advies was om tot vrijdag even af te wachten.
Bij mij heeft het ook wel eens een week geduurd maar bij ons was het 120 euro reserveringskosten en dan ook al het getankte bedrag eraf en niet van die reserveringskosten af getrokken dus die kregen we na soms een paar dagen maar het heeft ook wel eens ruim een week geduurd voor we het terug kregen. Vind het trouwens wel een raar systeem
Zoals jij het beschrijft is het ook gegaan. In totaal is er 183,- euro afgeschreven. 1x 121 en 1x 62,-. Alleeen de 121,- moet nog retour. Maar ik heb goede hoop dat het (uiteindelijk) terug komt.