wat is er nu aan de hand

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door manny82, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Hallo dames even een vraagje eigenlijk hoor ik hier nog niet maar ben nu 12 dagen overtijd en heb al drie neg. testen gehad.
    Erg moe, met valgen misselijk ontzettende druk op schaambot gehad(dit weet ik doordat de ha vertelde dat dat mijn schaambot was) ze dacht aan een late eisprong of vroege zwangerschap. Heb getemp en slijmwaarneming gedaan en heb 5 nov mijn ei gehad. Daarna begonnen de klachten. De druk op mijn schaambot is zo goed als over. Heb nu veel slijm en het is ook rekbaar. Ga morgenvroeg weer naar de ha want dat hadden we afgesproken.
    Dus ben zo benieuwd hou niet zo van de onzekerheid

verder zit ik enorm onder de pukkels en komen er zowat ieder uur wat bij. En mjin onderbuik is wat opgezet.

Edit: Verplaatst naar juiste topic
    Elvira

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi Manny
    Ik weet niet wat t is, maar ben wel erg benieuwd wat jouw ha morgen gaat zeggen.
    Wanneer heb jij je laatste test gedaan? 't zou natuurlijk kunnen dat je heel laat pas positief test. Heb ik namelijk vaker gelezen hier.

Laat je weten morgen wat de ha heeft gezegd?

Sterkte,
    Liefs truus.

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Heel veel succes bij de ha. Ik hoop voor je dat er goed nieuws uit voort komt!

Groetjes,

Angela

4. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    heb vanochtend gebeld en de assistente vond het niet nodig dat ik langs kwam en de dokter was vandaag ook afwezig dus moets ik morgen tijdens het telefoon spreekuur maar even terug bellen dus dat ga ik doen.
    EN de laatste test van zondag.

Kan het dan echt zo lang duren voordat je pos test of was dat ietie pietie bloed dan toch mijn ongi. Bah die onzekerheid.

jullie horen van mij

Deel Deze Pagina