Hoi meiden, Is er iemand die dit herkent? Ik loop nu een week met krampen in mn buik, het lijkt op blaasontsteking. Zo dacht ik het ook te herkennen. Vanmorgen ben ik naar de dokter geweest en urine laten nakijken. Geen blaasontsteking.. Ook heeft de assistente gelijk een zwangerschapstest gedaan,daar kwam niks uit. Ze zei al,dat het nog erg vroeg was,aangezien ik pas over 11 dagen mag testen. Maar wat betekent dit nu? Het zijn rare vage krampen,meeste rechts. En het komt meestal smiddags en savonds op zetten. Smorgens voel ik zo af en toe wel een licht krampje,maar dat is het dan ook.. Zou het kunnen dat ik zwanger ben ??
ik dacht ook dat ik een beginnende blaasontsteking had. Maar dat bleek toch anders. Ik wil je geen valse hoop geven, het is toch altijd even afwachten. Laat het ons weten!
Ik weet het niet, het is wel vroeg namelijk. het zou kunnen, maar het zou ook niets bijzonders kunnen zijn. ik hoop het wel voor je iniedergeval!
Ik laat het hier zeker weten.. Maryam : jeetje dat is idd wel even anders dan een blaasontsteking idd Ja het zou idd niks kunnen zijn,maar meestal als ik deze krampen heb,heb ik dus wel blaasontsteking.. Maar nu dus niet..
Hai hai! ik lees even stiekem mee,...en ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb elke maand krampen/steken,...Denk ook elke keer dat het blaasontsteking is,...plas ook kleine beetjes soms, en moet elke keer,....maar helaas tot nu toe elke keer nogongi geworden,.. ik hoop het voor je hoor, maar onthou ook goed dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden... Duim voor je!! Groetjes
Ik heb hier ook erg last van deze maand. Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, maar wel even het een en ander hierover gelezen. Mijn NOD was gisteren, dus dacht vandaag even testen, maar was negatief en ben ook nog niet ongi. Maar afwachten dus.
Vorige maand dacht ik ook dat ik een blaasontsteking had dus ging ik naar de dokter. Ik heb al 1000x een blaasontsteking gehad dus was er bijna 100% zeker van dat het dat weer was. Nou, plasje getest en dat was helemaal in orde De dokter heeft me toen onderzocht en toen bleek het mijn baarmoeder te zijn.... Blijkbaar waren dat toen bijwerkingen van de clomid. Afgelopen zondag heb ik positief getest en nu heb ik weer een beetje het gevoel alsof ik een blaasontsteking heb/krijg maar volgens mij is het nu weer mijn baarmoeder. Ik hoop dus ook dat het niet je blaas is maar iets anders
Margootje: Jeetje dat is dan even schrikken idd. Ik zit niet aan de Clomid of iets anders, dus dta kan het zowieso niet zijn Cyn : Spannend zeg! Ik ben benieuwd of je zwanger bent! Berretje : Bedankt voor je reactie.. Tuurlijk kan het ook zijn dat mn lichaam me voor de gek houdt,maar als ik echt blaasontsteking heb dan voel ik het echt ook aan mn lijf.
Ik wil je geen valse hoop geven ofzo maar toevallig las ik vandaag in mijn zwangerschapsboek dat je al snel na de bevruchting een geïrriteerde blaas kunt hebben. Als je zwanger bent, vergoot de bloedtoevoer naar je onderlichaam en dus ook naar je blaas waardoor die wat geïrriteerd raakt en dus elke kleine hoeveelheid urine kwijt wil. Spannend hoor!
Ik voel het ook! Over een weekje kan ik testen. Beetje een soort krampen maar dan ook een soort menstruatie-achtige pijntje erbij.. vaag.. weet iemand trouwens wanneer ik op z'n vroegst kan testen. 4 maart is mijn NOD thanks alvast
Mijn NOD is ook 4 maart.. Volgens mij kan je met een Mat Care test al 6 dagen eerder testen, maar of dit helemaal betrouwbaar is? I don't know.. Liefs
Ja ik wacht het ook maar af, ik mag pas rond 6 maart testen,dus nog iets later als jou onelove Is jou urine ook donkerder geworden?
ja iets donkerder. Ik probeer nergens op te hopen want dan is de teleurstelling weer zo veel...Maar ik blijf een gek pijntje ter hoogte van mijn eierstok rechts voelen... vaag..
Ik heb meestal dit gevoel na het plassen maar niet altijd zo midden op de dag. Na het plassen krijg ik dan dat blaasontsteking gevoel en later trekt het dan weer weg. Als het echt een blaasontsteking zou zijn dan zou ik het meteen weten want ik heb al ontelbare keren een blaasontsteking gehad. Nou ja, het kan natuurlijk ook weer verbeelding zijn van mezelf
Jelisa: Ik zie dat je morgen mag testen! Spannend! Laat je het even wete? Bij mij is het nu weer afgezakt. Ik ben benieuwd of het een innestelling is geweest,moet nog even geduld hebben
spannend he meiden,.... Lottel, ik had van de week toch gezegd dat je lichaam je goed vor de gek kan houden,... ik ook elke maand wel ergens last van,...maar ineens moest ik sinds gisteren ongeveer aan jou denken,...ik heb ook een blaasontsteking gevoel,...ook na het plassen en soms met vlagen in mijn buik,... Nooit eerder gehad, dus ben ook errug benieuwd! Ik mag volgende week maandag pas testen,....pfff erg he dat wachten hou je ons op de hoogte,....dan weten we ook hoe en wat groetjes
hihi berretje.. Ja ik ben benieuwd.. Ik laat het hier weten,als ik iets weet ! Spannend he? Dat wachten
Hoi Lottel en Berretje, Ik heb ook last van krampjes sinds zaterdag.Gister het ergst. Alleen ik zit toch met iets. Ik had woensdag een positief ovutest. Nou had ik zaterdag behalve de krampjes ook last van lichtbruin bloed. Dus ik d8 eerst een innesteling.Maar dat is veel te vroeg. Gister geen last van bloed, maar wel krampjes. Sinds vanmiddag heb ik weer last van lichtbruin bloed. Ik ben zo bang dat het deze maand weer niet raak is Weten jullie raad? Liefs Femke