Hadden jullie in de ronde (cyclus) dat jullie zwanger werden wel of geen klachten voor je NOD? Of kwamen die pas later? Ik lees er heel verschillende dingen over. De ene heeft juist altijd veel klachten, behalve in de ronde waarin ze zwanger worden. Anderen zeggen juist wel weer veel klachten te hebben gehad... Ik ben benieuwd!!
Ik had helemaal geen kachten voor mijn NOD. Ik voelde mijn NOD zoewiezo nooit aankomen en onder de pil ook niet. Ik kreeg 4 dagen na mijn NOD pas klachten.
ik had bij mijn dochtertje helemaal geen klachten, toen ik er achter kwam dat ik een week overtijd was (was, jong en totaal niet met mn menstruatie bezig, slikte de pil af en toe:S) en toen ik er dus achter kwam had ik werkelijk nergens last van voelde me top fit, tot ik er na die week met een posi test zwanger bleek te zijn en een paar dagen daarna begonnen bij mij de klachten van vermoeidheid, misselijkheid en zere borsten, maar tot een week na mijn NOD had ik echt nergens last van..
6 dagen na mijn eisprong kreeg ik steekjes (geen krampen) in mijn onderbuik. De eerste dag erg aanwezig, daarna minder maar aangehouden tot NOD. geen zere boobs of andere klachten de ik normaal wel had. Die steekjes had ik overigens nooit eerder gehad.
Voor mijn NOD ook totaal geen klachten en we zijn nu een week verder en heb nu hele lichte klachten.. Bijna niets
Ik had voor mijn NOD erge buikpijn.. Hele erge steken zeg maar.. Dat was gelukkig na 1 uur over.... En last van me boobs Al voordat ik positief getest had.. Verder misselijk, geen eetlust en duizelig.. Dus best veel al volgens mij.. Wist daardoor ook vrij zeker dat ik zwanger was..
Voor NOD ; misselijk met overgeven. zeurderige buikpijn en zere borsten. bij beide zwangerschappen. Jij mag morgen al testen zie ik. Heb jij klachten dan?
hoi, ik heb voor mijn NOD helemaal nergens last van gehad. nu heb ik last van gevoelige onderbuik het gevoel dat je ongesteld moet worden. gevoelige borsten ben ontzettend moe. succes verder Liefs Roos