Nou, was ik blij met mijn 3 dagen temp van 36,96 , vanmorgen was hij gezakt tot maar liefst 36,55 dus onder mijn cover line van FF Mijn NOD is zaterdag dus ik mag ervan gaan dat de ongi komt?
Bij mij zakt de temp ook altijd met 0.2 of 0.3 graden en ik weet dat als ik die dag uit bed kom ik ongi ben. Denk dus dat jij ook ongi gaat worden jammer genoeg, maar je weet het nooit..... Succes!
ik had ook een temp 0.3 lager dan de dagen ervoor maar heb die dip eerder gehad dus ik dacht dat ik een innestelingsdip had gehad maar niet dus. vanmidag begon de ongi te komen heb al een klein roze vlekje op mijn tampon de rest volgt over een paar uur wel mooi balen dit liefs
1 losse temperatuur hoeft nog niet zoveel te zeggen, maar bij mij is het meestal over&uit als m'n temperatuur richting coverline gaat...
hoi Meiden, Hier hetzelfde verhaal, na m'n ei ging mijn temperatuur enorm omhoog, had ik nog niet eerder gezien. Voor mijn ei heb ik gemiddeld 36.4. Na mijn ei normaal 36.7 tot 36.8. Deze maand ging het echter tot 37.1! En niet een dag maar een hele week! . Vanaf maandag ging het helaas down hill, van 37.1 naar 36.9 naar 36.6 vandaag(nog wel boven de FF lijn) . Vandaag NOD maar geen ongi te bekennen terwijl ik toch een regelmatige cyclus heb. Geen buikpijn, puist, eetbui, nada, niks noppes. Alleen een strak gevoel in m'n buik, alsof je een broekriem aantrekt. snap er niets meer van.. celia
Mja, ik denk dat je niet teveel hoop meer moet hebben als je temperatuur al 2 dagen lager is. Alles kan natuurlijk, maar in principe blijft je temperatuur echt hoog als je zwanger bent.
Hmm, vanmorgen nog meer gezakt naar 36,38, dit is zelfs nog lager dan mijn temp van mijn vorige menstruatie (36,48 ). Volgende cyclus maar rectaal gaan tempen want mijn temperaturen zijn erg grillig deze keer. Bedankt voor de tip
Hoi Marb, Had ook al niet veel hoop meer. FF grafiek ziet er niet uit deze maand. M'n ei is twee keer verplaatst, van dag16 naar 22 en weer terug, nu een omgekeerde U na m'n ei, zucht... Als ik nou maar ongi werd, dan kan ik weer verder