Please help ons, we dachten dat we eruit waren, maar nu toch twijfel. manlief wil de ene naam en ik de andere.. Graag jullie mening welke je zou kiezen en eventueel waarom
Sep! Ik vind Moos een beetje een suffe naam. Sep is ook niet helemaal mijn smaak (maar ik ben heel blij dat je het met 1 p schrijft!) maar is wel wat krachtiger/stoerder
Het is allebei niet mijn smaak maar als ik echt moet kiezen kies ik voor Moos. Ik ken een lief kind dat zo heet dus ik heb een positieve associatie. Sep is hier in de regio dialect voor drop dus dat zou ik nooit kiezen. Seb en dan voluit Sebastiaan dan weer wel.
Moos! Mooie tijdloze naam, en ik zie bij deze naam een leuk bijdehand jochie voor me. Met Sep (en alle varianten erop) heb ik he-le-maal niks. Ben het trouwens met Boommm eens: goed dat je het in elk geval met slechts 1 'p' schrijft...
Moos. Heb een stoere jongen in de klas gehad die Moos heet. Stond ook op mijn lijstje, helaas vind manlief het niks. Moos betekent wel in het Achterhoeks boerenkool ik weet niet waar je vandaan komt? Het jongetje dat ik ken met deze naam woont daar ook, dus ach, maakt niks uit!
Hahaha de meningen zijn verdeeld, de associaties met drop of boerenkool hebben we hier niet haha, woon gelukkig aan de andere kant van het land😂 Ik twijfel nog steeds... Lastig lastig..