hallo Mirjam Brigitte en imke Ik heb een vraag, Ik zat aan de prikpil. Maar heb sinds oktober geen prik weer gehad, Sindsdien heb ik 1 keer heel klein beetje gevloeid 2 dagen en in die 2 dagen denk net 2 inlegkruigjes moeten gebruiken. Nu afgelopen vrijdag 4 juni was mijn temperatuur wat aan de hoge kant, en voelde me wat vreemd. Die zelfde nacht heb ik 2 keer sex gehad waardoor hij 2 keer in mij is gekomen. en sinds afgelopen woensdag heb ik heb gevoel alsof blazen ze een balonnetje in me onderbuik op. soms misselijk, ( hoef niet te overgeven ofzo) en als ik net onder mijn navel en ongeveen een cm boven de schaamstreek druk dan voel ik iets niet hard maar ook niet zacht en dat doet pijn. soms steekjes van mijn navel richting mijn onderbuik. Steeds vocht uit mijn vagina, Vlokken in de urine. De ene keer heel misselijk en de andere keer gigantiesche honger. en sinds vandaag soms heel koud En snel moe. Ik heb 3 testen gedaan, 1 thuistest (ClearBleu) die zij positief maar de 2 bij de huisarts negatief maar voel het nog steeds. Wat moet ik nu, ben ik nu wel zwanger of houd mijn lichaam me heel hard voor de gek Alvast bedankt, Bloempje
hoi bloempje, Als de bevruchting vrijdag 4 juni zou hebben plaatsgevonden dan kan je daar nog geen positieve test van hebben...... De klachten kunnen helaas ook horen bij een aankomende menstruatie en je lichaam is nog hertellende van de prik pil. Wat je kan doen is nog minstens 1 wk wachten heb je geen menstruatie gehad doe dan nog eens een test. Imke