Dames in de Lounge mag je NIET iets zetten wat gaat over baby's. Kijk maar eens wat eronder staat, die arme mods hebben nu steeds veeeeeel werk om dit te gaan verplaatsen, als nu eens iedereen een beetje beter nadenkt. Hebben hun ook meer tijd over
Er word echt heeeeel veel verkeerd gepost. Niet alleen in de lounge maar ook vragen over voeding en dergelijke. Graag weer even de aandacht!
Ik denk ook dat veel mensen het juist in de lounge zetten omdat ze denken dat het daar meer gelezen wordt en dus meer antwoorden krijgen. Is ook misschien wel zo, maar inderdaad niet echt makkelijk voor de modjes. Voor de modjes is dit ook maar een hobby en geen betaalde baan, dus laten we ze geen overuren gaan bezorgen!
Lief van jullie dat jullie aan ons denken... Er wordt inderdaad veel verkeerd gepost. We hebben hele mooie hoekjes voor bijvoorbeeld Voeding, maar hoeveel topics die ik al verplaatst heb van 'Baby en dreumes' naar 'Voeding'... Ik hoop dat iedereen weer even een mooie reminder zo heeft gehad ! Groetjes, Josien
Dus dames van dit leuke forum; Attentie attentie willen jullie graag opletten wanneer je wat waar plaatst. De rest van de topics word ook voldoende gelezen, dus niet iets in de lounge zetten (als het er niet thuis hoort) zodat je sneller een antwoord krijgt. Mag niet, foei................. Laat de mod's vrije tijd over houden voor hun gezin
ik zie wel eens bij andere sites dat ze een blokje op de pagina hebben met de meest recente of meest gelezen topics plaatsen van de hele site, dus ook over andere onderwerpen. vaak gaat het om een stuk of 5 onderwerpen. dan hoeven mensen niet bang te zijn dat hun vraag niet gelezen word omdat het bezoekersaantal bij dat onderwerp niet zo hoog is. misschien is dit ook te realiseren op ZP. bv. het blokje onder het menu waar nu een advertentie staat. zie dit niet als kritiek maar als positieve feedback (mooie zin hè, ben blij dat ik hem ook eens kan gebruiken )
Hoi Nienke, Bedankt voor je Feedback. Hier op de site zitten zo ontzettend veel mensen, en de top 5 zou hier iedere minuut veranderen, dus waarschijnlijk heeft het niet echt zin, zo'n blokje. Topics worden vaak toch wel gelezen, alleen zal niet iedereen altijd antwoord op een vraag hebben en kan het langer duren voordat er antwoord komt. Groetjes, Elvira
@ elvira, meid, ik hem geen flauw idee hoe het werkt om een site op te zetten, dacht dat dat misschien wel automatisch kon gaan (nav. een nieuw onderwerp of dat het aantal klikken op een onderwerp iets HOT maakt. heb net een nieuwe telefoon, met jaja..... een mp3-speler, pffffffff....... zal ongeveer 3 maanden duren voor ik door heb hoe me nieuwe mobiel werkt en daarna zal ik me moeten verdiepen hoe ik liedjes moet downloaden en op die mobiel kan zetten (ik schat in dat dat in mijn geval een studie van 6 mnd zal worden ) yeahhhh, het wizzkid hier probeerd ook interresant mee te denken
waar ik wel altijd een beetje moe van wordt is dat mensen het toch weer elke keer proberen om topics te openen over pendelen! hoe duidelijk kan het wezen dat het specifiek bij de informatie staat, daar lees je toch niet overheen
ben het er helemaal mee eens! ik maak me er ook wel eens schuldig aan! Ik vind het alleen jammer dat er ooit topics gesloten worden die later wel mogen! of verplaatst naar een onderwerp waar ze ook NIET horen.... maar goed, laten we zeggen; ook modjes zijn gewone mensen!
Heerlijk mensen die even meedenken. En wat dachten jullie van onderwerpen die verplaatst moeten worden van baby / dreumes naar babyuitzet.....veel te veel dus! Dus laten we met z'n allen ons best weer doen zodat we een overzichtelijk forum houden. Kwebbel
ik zie en lees ook heel vaak dat veel topics in het verkeerde hoekje zitten. als je net nieuw bent kan ik het me voor stellen maar als je al langere tijd op het forum zit dan is dat niet zo moeilijk lijkt mij...
Moeilijk kan het inderdaad niet zijn...aangezien elk onderdeel een duidelijke omschrijving heeft. Een paar seconde even nadenken als je je bedenkt "waar zal ik dit nou eens neerzetten" volstaat prima :-D Bedankt voor de herinnering! Elmo