Hoiii, Willen jullie me helpen om leuke namen te verzinnen die lijken op Berry? Zowel meisjes als jongens namen? We willen graag vernoemen maar vinden het zo moeilijk om leuke vlotte namen te vinden bij deze naam. Het moet niet teveel afwijken van de naam! Groetjes Chanti
Meisje: Berber, Berre Jongen: Barry, Beer, Berdy, Bernard (daar is Berry van afgeleidt) Best lastig eigenlijk.
Jongens: Bert, Bernd, Berend, Beren, Berre, Berkan, Berkay, Berten, Berel, Beire, Berat, Berdan, Berno, Berke, Berk Meisjes: Berry, Barry, Betty, Belle, Berbe, Benthe, Berre, Beryl, Berrin, Behrem, Berfin, Berra, Betta, Berna, Bette, (Ze zijn misschien wat speciaal, maar niets verzonnen, er is minstens 1 persoon die echt zo heet)
Bedankt voor het meedenken!! Moet ze denk ik nog even tot me door laten dringen. Vind de naam berry zoiezo niks dus moet even wennen haha Nieuwe ideeen nog altijd welkom!
Berry betekenis | brabbels baby namen Onderaan allemaal suggesties! Zelf vind ik het een handige site, je ziet soms suggesties waar je zelf nooit op zou komen.
berry vind ik persoonlijk niks, maar ik vind het wel mooi om te vernoemen, ongeacht naar welke naam, gaat dan om de persoon naar wie je je kindje vernoemd. Onze kids zijn ook vernoemd Andere opties: meisje Berit Berty/Bertie Belle Carry Berdy Berisa Jongen Terry/ ferry Berrie Ber benji bert