Ik zoek iemand van ZP die mij geholpen heeft zonder dat ze me kende, zij heeft namelijk mijn leven veranderd! Niet heel mn leven maar bij haar is begonnen. Ik had toen een andere naam hier op ZP woonde boven een garage in Elst (UT) en had geen nagel om op mn reet te krabben. Ik had een oud krot om in te rijden en die stond er gewoon alleen voor noodgevallen en ik wist me toen geen raad met mn pas geboren dochtertje die steeds aan het kwakkelen was met haar gezondheid en ik maar op en neer naar de huisartsenpost en kreeg vanalles voorgeschreven wat niet hielp of werd weer met lege handen naar huis gestuurd. Op een gegeven moment trok ik het financieel gewoon niet meer om WEER de auto te pakken en te horen dat ik maar weer zonder oplossing naar huis kon en wist niet meer wat ik moest doen met die kleine meid en of het nu WEL goed was op naar de huisartsenpost te gaan of nog af te wachten. Ik kreeg een hoop kritiek over me heen over dat het belachelijk was dat ik niet met mn dochter naar de HP wilde en er was 1 vrouw bij hier op ZP die het toen echt voor me opnam, contact met me opnam via mail en mij zomaar zonder dat ze me kende, een hele vuilniszak kleding en speeltjes opstuurde!!! Ik was zo in de vut en in een depressie op dat moment dat ik niet kon genieten van alles en had bijna geen inkomsten, een kind in mn eentje als 20 jarige en mijn toenmalige (en huidige) vriend liet ik niet toe omdat ik niemand om me heen vertrouwde en iedereen wantrouwde. Ik was bang dat als ik hulp zou accepteren dat ze er iets voor terug wilde of dat ik me ging hechten en ze me weer verlieten. Iedereen had me echter laten vallen in mn jeugd dus iedereen hield ik op afstand. Deze vrouw heeft echt mijn ogen geopend en ik heb uiteindelijk ervoor gekozen om hulp te accepteren van mijn vriend en hem te betrekken bij de opvoeding van het enige wat ik had in mn hele leven, ik had geen bezitten niets alleen mn dochter en ik maakte haar niet gelukkig met mijn bezitterigheid. En als iemand zonder mij te kennen ineens zomaar een zak vol kleding opstuurde en me hielp waarom zou iemand die om me gaf mij dan niet mogen helpen? Echt de beste keuze in mn leven, ik heb nu geen schulden meer, doe de opvoeding met zn 2e zodat ik meer kan werken woon samen in zijn koopwoning die we gaan verkopen en van de overwaarde kunnen we gewoon een nieuwe auto gaan kopen! ik heb nog nooit kunnen dromen van een nieuwe auto!!! geweldig!!! en ik heb gespaard en kan zometeen voor 2000 euro een kinder-uitzet uitzoeken. Dat betekend dat ik gewoon lekker kan shoppen naar dingen die ik LEUK vind ipv een bedje bij ikea van 35 euro en een verschoonkussen op bed leggen om haar te verschonen omdat ik geen geld had voor een ladekast of laat staan een commode. En weet je misschien is al dat geld nu wel niets waard voor de meeste, maar ik heb nooit iets gehad en heb altijd moeten vechten, liet niemand toe, geen hulp, niemand. Ben nu nog steeds samen met mijn ventje het is de beste keuze ooit en heb gewoon in 2 jaar zo'n mooi leven op kunnen bouwen doordat 1 vrouw ooit hier mijn ogen geopend heeft... Is er iemand die dit verhaal hier herkent? En weet wie deze vrouw is of misschien dat ze zelf dit wel ziet en herkent dat ze dit gedaan heeft! Ik wil haar ondanks alles zo heel erg bedanken! Ze heeft echt mn ogen geopend en me zoveel geluk en vertrouwen gegeven in zo'n kleine handeling. Ik kwam hierop omdat ik die kleertjes net weer vond in een tas. ik heb ze bewaard en ga ze ook gebruiken voor de 2e spruit. Ze hebben echt voor mij een betekenis gekregen. veel meer dan gewoon kleding. Dit wilde ik heel eventjes kwijt!
Wat fijn dat iemand hier op zp jou zo goed geholpen heeft en dat je nu weer lekker kan genieten. Hopelijk herkent degene dit verhaal.
Wat een mooi verhaal zeg!! En zij heeft misschien wel jouw ogen geopend, maar tenslotte heb je het toch allemaal zelf maar geflikt!!! Petje af!
Ik heb er inderdaad had voor moeten werken in die 2 jaartjes maar had het niet gered zonder iemand zoals zij die mn ogen geopend heeft! Ze weet ook volgens mij niet wat ze losmaakt in zoiemand.
Een heel mooi verhaal hoop dat je haar vind. We veroordelen elkaar hier wel eens maar op de een of andere manier zijn we hier allemaal voor wat doodnormale steun begrip en medeleven. Succes met je mooie einde
Kijk dat zijn nog een super mensen, kunnen een hoop mensen nog wat van leren!! Hopelijk vind je haar, en ze is een super mens!
Wat een gebaar van de ZP dame. Wat lief van jou om achteraf met haar in contact te willen komen om haar te vertellen wat een impact haar goede daad op jouw leven is geweest. *zit hier een beetje met natte ogen *
Wauw kippenvel!!! Prachtig om te lezen zeg. Wees trots op jezelf meid en geniet van je leven!!! Ik hoop dat je haar op deze manier vind..Wat een geweldig mens zeg...Die zouden er meer mogen zijn
Ken je haar ZP-naam niet? In dat geval kun je een pb-tje sturen of is ze niet meer actief? En anders heb je haar e-mailadres toch nog aangezien ze je gemaild heeft?
Ik weet het niet meer het is 2,5 jaar terug en ik had een andere ZP naam deze heb ik moeten verwijderen toen ik vrouwtjeRomy nam dus kan het niet terug zoeken, ik heb toen tijdelijk een mail aangemaakt omdat ik bang was dat mensen die ik online ontmoete me lastig gingen vallen e.d. ben daar altijd heel voorzichtig mee... Had ook het adres van de huisbaas gegeven en niet de mijne, hij kwam met die zak kleding aan... Dus kan haar nergens meer terug vinden... vind het zo jammer!!!
Je kan misschien zoeken op je oude forumnaam en zo bij het topic komen die je hebt geplaatst. Misschien kom je zo weer bij deze vrouw. Vind het super dat er iemand met zoiets kleins je ogen geopend heeft en je leven heeft veranderd.
Wat geweldig van die persoon en wat goed om te lezen dat jullie het nu zo fijn op de rit hebben!! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij weten ook hoe het is om niks te hebben en op een gevonden bank te moeten zitten (mijn ex had me zonder iets op straat gezet) Ik ben blij voor je dat je straks heerlijk kan winkelen en kopen wat je mooi vind en niet wat je kan betalen........en dan nog moet rekenen of je het kan betalen! Heel veel geluk toegewenst xxx