Een baby noem ik vaak 'hummeltje' (als in: lief, klein hummeltje). Die was al bezet dus toen m'n lievelingsgetal erachter geplakt.
Ik heb GroeneBomen gekozen omdat t lente was en de GroeneBomen stonden voor weer nieuw begin en hopelijk vruchtbaarheid
Lai (Laai) is Vietnamees voor gemengd en is de koosnaam van mijn oudste. En 'klein' omdat hij een klein mengelmoesje is van mijn vriend en mij
Geïnspireerd door onze gevelbekleding met een iets afwijkende spelling omdat ik nooit eens normaal kan doen... Bekijk bijlage 678000
HHAHAHA zo herkenbaar ik had ook een alias En die alias had 3 kinderen was getrouwd en 10 jaar ouder als dat ik was toen der tijd T werd alleen steeds geloofwaardiger naarmate ik ouder werd
Die van mij omdat ik groot fan van de serie gossip Girls ben en die altijd xoxo schrijft achter haar berichten. En een beetje met een knipoog richting naar het stukje gossip omdat ik de sensatie op zp vaak wel vermakelijk vind.
Muisje omdat ik van kaas houd en vroeger door mijn moeder zo genoemd werd. 2016 omdat ik me toen aanmeldde bij zp, werd pas echt actief op het forum na de geboorte van mijn zoon.
Compleet inspiratieloos was ik, dus vreselijk logisch om mezelf met die naam aan te melden hier want ik ben namelijk een koffieverslaafde...