Hahahaha bij jou had ik dus het beeld van een Russische dame of een dame uit Tsjechië, Oekraïne of die richting. Vermoed opdat die nickname lijkt op Simick (van Tatjana) Stom eigenlijk wat voor beeld een naam kan geven, ik heb dat ook bij @Nina Sanders als ik daar iets van lees zie ik ook echt Nina uit GTST voor me bij haar dan ook door de combi met de foto.
Wij noemden onze oudste dochter zo toen ik zwanger was van haar en daarachter staat de uitgerekende datum. In werkelijkheid is ze een paar dagen later geboren.
Heel saai: de eerste twee letters van mijn naam en dan verkleind. Mijn (Indische) voornaam komt echt zeer weinig voor, dus de eerste twee letters leek me anoniem genoeg. En verder ben ik een stuk minder anoniem door mijn gezinssamenstelling.
Naar Athina van Onasis - ik had indertijd net een documentaire gezien over haar en vond de naam zó mooi! Dat in combinatie met fijne vakanties die we op een aantal griekse eilanden hadden gehad... De naam leek me echt wat voor mijn toekomstige kinderen toen. Zover is het nooit gekomen . En later 'kon' dat ook niet meer, omdat het meer 'mijn' naam was.
Pippa is de afkorting van de naam Philippa, iets wat totaaaaal niets met mijn eigen naam te maken heeft behalve dat ik ook een Griekse voornaam heb. oh en 26 want zo oud was ik toen ik me hier meldde en zwanger was van de 1e..
Ik heet Petra en ben geboren in 1983. Iedereen noemt me altijd Peetje. Best saai dus. Als ik nu een naam mocht kiezen was het waarschijnlijk Kaneelsuiker of iets in die richting, dat is veel origineler
De naam van mijn World of Warcraft character. Ik wilde toen eigenijk Mystique maar die was al vergeven.
Mijn oudste dochter kon haar eigen naam nog niet goed zeggen toen ik hier voor het eerst aanmeldde. Ze noemde zichzelf altijd mimi dus vandaar mamavanmimi
Echte anonimiteit online geloof ik niet in, dan moet je helemaal niets online plaatsen dus mijn naam is van de kennel van mijn honden die ik dit jaar 16 jaar fok. En sinds 3 jaar ook van de trimsalon, min 1 letter.