Hallo, Even een vraagje, ik heb 6 november een MK gehad en dat is spontaan gegaan en vanwege veel bloedverlies, ben ik ook in het ziekenhuis geholpen. Nu vraag ik me alleen af, mag je wel weer sex hebben? ik bloed niet meer en moet nu alleen kijken wanneer mijn menstruatie op gang komt. Maar is de baarmoeder ook wel weer op zijn plaats? en daarom mijn vraag of je sex weer mag hebben. Bedankt alsvast. Gr Sun
hoi Sun, je mag gewoon weer sex hebben. Je baarmoeder zit gewoon op zijn plek, je kunt verder niks beschadigen ofzo. Je weet na een miskraam nooit precies wanner je weer een eisprong hebt, je kunt dus wel weer zwanger worden. Soms verlies je na vrijen nog een beetje bloed, dat kan een restje zijn, hoef je niet van te schrikken. Mirjam
Hallo Mirjam, Dank je wel voor je antwoord. Want soms als ik nog b.v wat zwaar heb getilt dan voel ik het wel lichtjes aan de zijkant van mijn buik. Daarom mijn vraag of de baarmoeder al wel goed ligt. Voor de rest hopen wij in de toekomst een kleintje te mogen krijgen. Gr Sun.