Hoi meiden, Ik krijg maandag 17 juli mijn eerste echo. Donderdag 20 juli ben ik pas 9 weken zwanger zou ik dan al wat zien? Krijg ik alleen deze echo en die met 20 weken,of tussendoor ook nog? Groetjes kareltje
Ik heb een gehad met 10 weken, toen was t een minimensje, maar vooral in het begin maakt een week veel. Als er geen complicatie's zijn of zo dan krijg je een termijnecho en dan de 20weken echo en geen meer tussendoor (of je VK moet al zo lief zijn, zoals bij mij )
Ik heb ook met 9 weken een echo gehad. Daar zag ik al duidelijk een mini mensje en hoorde ook het hartje kloppen. Het verbaasde me eigenlijk dat je dat al zo duidelijk kon zien. Heb daarna met 12 weken nog een echo gehad voor de nekplooimeting. En de volgende echo is met 20 weken.
Idd,je ziet met 9 weken een mini frummeltje in je buik zitten Ik heb met ongeveer 5,5 week mn eerste echo gehad en daar was een bolletje van 1 cm te zien in een klein mooi vruchtzakje! Heel bijzonder!!!
Hoi Kareltje... Ik heb een echo gehad met 8 weken en je zag het vruchtzakje en een kloppend hartje dus dat gaat bij jou ook het geval zijn en dan kan je lekker gaan genieten omdat alles dan inorde is...ik heb die echo in het ziekenhuis gehad dus toen ik voor de eerste keer naar de vk ging toen kreeg ik weer een termijnecho en dat was met 14 weken en ik heb met 20 weken een echo gehad en dat werd dus allemaal vergoed...ik weet niet of jij ook een medische reden heb dat je al een vroege echo krijgt...maar als het medisch is kan je tussendoor nog wel een paar echo's krijgen alleen die termijnecho en 20 weken zijn meestal standaard... Groetjes Denise
Kijk maar even in mijn album. Er staat een foto in van de echo met 9 weken en 6 dagen. Ook heb ik een echo gehad met 7 weken en 6 dagen (geen foto van) en hoewel het allemaal nog erg onduidelijk is, kan je zeker iets zien. Gr Otje
In mijn album staat een foto van een echo bij 9 weken. Ik vind het enorm duidelijk en, ik zweer het je, het kind zwaaide naar ons en knikte dat alles in orde was . Het was wel een inwendige echo, dat maakte het beeld wel een stuk duidelijker. Succes! Groetjes, Dominique
Ik heb afgelopen maandag een echo gehad met 8 weken (bleek achteraf 8 weken en 2 dagen). De plaatjes staan in mijn album. Groetjes, Wendy
ik mag deze maandag naar de vk ben zo benieuwd of ze bij mij ook een echo maken het zal wel niet zoveel geluk heb ik gewoon nooit er staat wel in het boekje wat ik heb gekregen dat er een kort onderzoek gedaan wordt en er naar het hartje geluisterd zal worden als ik al een hartje te horen krijg ben ik al blij want ik ben zo onzeker ik hoop dat t bezoek aan de vk in iedergeval gerusttellender en leuker wordt dan dat aan de dokter liefs mieke
uhmmmm Mieke voor het hartje (doptone) is het nog te vroeg. Ik denk dat je een intake-gesprek krijgt en aan de hand daarvan kunnen ze een echo doen. Als ze echo-apparaat hebben dan. anders maken ze een afspraak.
ach zie t maandag wel probeer te ontspannen en aangezien er alweer een broek niet meer dicht kan neem ik aan dat t wel goed zit hihihihi gisteren hoorde ik wel van een vrouw van de dierenwinkel dat ze bij ons in etten-leur zowel inwendig al uitwendige echo's maken iedereen in de omgeving wordt naar hier gestuurd om dat te laten doen dus ik wacht t gewoon af voel me goed dus hihihi
ik heb er expres voor gekozen om de echo later te maken, met 13 weken pas, dan zie je meer vertelde de mevrouw van de star (echo-buro) mij, dan heb je het mooiste beeld! hartje luisteren ze zoizo wel naar bij de VK! ben zooo beniewd! @kareltje, veel plezier he maandag met de echo, zet een mooi fotootje in je album, kunnen we je kleintje met z'n allen bewonderen!
Hihi, ik vond mijn echo met 6 weken al geweldig, dat hartje wat je dan ziet knipperen..... Ik had, vind ik, de vreselijke mazzel dat ik in het ZH werd gevraagd om mee te doen aan een 3d-echo inderzoek. Als je dus wilt weten hoe je beebje er ongeveer uitziet met 9 weken, kijk maar in mijn album! (Ben maar n beetje trots hoor! ) Vooral héééél erg genieten van die echo meis!
Daar mag je ook zeker trots op wezen! Erg mooie foto's!!! onvoorstelbaar dat zoiets kleins al zo mooi 3d op de foto gezet kan worden
ik had mijn eerste echo met 10weken en 3dgn het was een inwendige echo en zeer duidelijk te zien er waren twijfels over de duur van de zwangerschap en dus hebben ze 4 weken later nog een uitwendige echo gemaakt met 20 weken krijg ik nog de 20weken echo en met 26weken nog en pretecho ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen maar dat si het zelfde met het voeln schoppen magnefiek gevoel zeg
oooh wauw lizie das heel erg mooi om te zien zeg zo op de 3d echo's geeft wel een hele mooie indruk van hoe mijn kindje er nu uit ziet das echt wel gaaf heb nu al wel een echo gehad intussen waarop te zien is dat alles goed is en een mooi kloppend hartje ben nog nooit zo gelukkig geweest zeg veel liefs mieke
haalo dan, Die echo zou ik wel graag willen zien, moet zelf volgende week en ben dan 9wk en 3dg... Groetjes Lisette