Betekent dit dat ie nog niet ingedaald is?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ehm, een kindje beweegt toch wat minder als ie ingedaald is? Nou ik voel de mijne echt wel 30x op n dag nog steeds hoor. Ook voel ik nog geen pijn aan mn ribben door evt getrap(pel). Wél doet t af en toe flink pijn onder in mn buik, bij mn blaas/vagina in de buurt. Hij/zij schopt of slaat? er dan tegen aan. Betekent dit dat mijn uk nog niet ingedaald is? En wanneer of wat word er aan gedaan als dit nog niet zo is?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Volgens mij hoeft de kleine met 32 weken nog niet ingedaald te zijn hoor!
    Is nog alle tijd voor :D

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nee hoor hoeft niet, hier ook ingedaald en hij schopt me nog steeds bont en blauw :)
    Wel zal je niet meer zo'n alien vorm buik krijgen dat hij/zij geen salto's meer maakt

4. Ik voel haar wel tegen mijn ribben aan...erg pijnlijk maar hoort erbij zeggen ze.
    Die pijnscheuten herken ik. Op de cursus die we volgen heb ik gevraagd wat dit kan zijn. Ze vertelde ons (met haar ervaring van 5 kids) dat dit het begin kan zijn van indalen. Ook je banden kunnen nog steeds pijnlijk meerekken de laatste weken. Je blijft tenslotte groeien.
    Soms tijdens het lopen moet ik gewoon even stilstaan om de pijn effe voorbij te laten gaan. Niets ergs, wel vervelend.

5. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Ik dacht ook dat ie nog niet ingedaald was. Hij beweegt ook nog totaal nog niet minder. Maar vanmiddag op de poli geweest en hij blijkt wel al ingedaald (1e keer dat ze dat zeiden trouwens, dus ik denk ook pas net...).

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Net bij de vk geweest en de kleine ligt in stuit, vandaar dat beurse gevoel onderin want daar schopt ie t meest. We gaan er nog maar vanuit dat ie gaat draaien..

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nog tijd genoeg voor meid! 32 weken is nog vroeg genoeg om te draaien hoor!

Deel Deze Pagina