Spannend vraagtekentje! Ik durf er geen mening over te geven, zie wel hele lichte dunne streepjes, maar wat die betekenen?! Hopelijk geeft de bloeduitslag meer zekerheid!!
Nu zie ik ook wel overal de streepjes op maar ik sluit me ook aan bij de rest. Zou even een etos of kv 2v5 doen. Digitale zal nu denk ik niks aangeven en zou dan zonde van je geld zijn.
Het streepje dat jij ziet is een streepje dat je standaard ziet, en zit teveel naar de zijkant. Een streep van zwangerschap zou je veel meer richting de controlestreep moeten zien en zou er zo uit moeten zien:
Zou nog een paar dagen wachten voordat je weer test. Misschien heb je een langere cyclus dit keer. De eerste 3 testen van mij waren ook een pennenstreepje en ben nu toch echt al 20 wken zwanger
Bij de ene test die een beetje vuil lijkt is het streepje wel degelijk even dik al het controle streepje dat wel.. maar dat kan je niet meer zo goed zien ondertussen, ik heb het laten vallen.. :/. Ik vraag me gewoon af hoe het komt dat er dan toch bij 3 verschillende tests telkens zo'n streepje komt te staan? Misschien test ik inderdaad wat te vroeg.. Weten jullie of het dan in mijn bloed ook nog niet genoeg zal te zien zijn? Of is dat in je bloed anders dan in je urine?
In bloed is het eerder aantoonbaar dan in urine. Als de vage lijntjes 'echt' zijn dan zal dit zeker aan te tonen zijn in je bloed.
De streepjes zijn alle 3 licht, maar wel zichtbaar van op een afstand, ik hoef niet te turen. Op de foto's is de kwaliteit niet echt zo goed.. Ze kwamen ook allemaal binnen de 5 minuten tevoorschijn.. Ik heb mijn uitslag vanavond rond half 7.. Ik laat zeker iets weten.
Oké, leuk om te horen . binnen 2 uurtjes weet ik het resultaat van mijn bloedtest. Bedankt voor je berichtje
Ik ben ook benieuwd! Ik zie eigenlijk ook niets op je testen. En datgeen ik denk te zien, ziet eruit als een pennenstreepje en dus negatief. Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.
Huh, ik zie ze zonder te turen op alledrie. Misschien zie ik dan toch verkeerde dingen of dingen die er niet zijn.. Ben benieuwd naar je uitslag! Ik duim!