Ik zie de streepjes ook meteen hoor! Maar twijfel idd wel een beetje over de dikte v/d streepjes... Maar waarom zouden ze anders bij alle drie de testen verschijnen? Da's wel heel 'toevallig'. Ben ook benieuwd naar je bloeduitslag!
Heb gisteren naar de huisarts gebeld en mijn bloedtest toonde aan dat ik niet zwanger ben.. Het kan enkel nog zijn dat ik een late cyclus heb gehad en dat ik zondag pas mijn innesteligsbloed heb gehad (dag erna bloed getrokken) dus ik ga voor de zekerheid ergens volgende week een cb doen en dan zie ik het meteen
Dan waren het dus helaas toch geen streepjes van een zwangerschap op je testen. Kan inderdaad een innestelbloeding zijn geweest of een ovulatiebloeding afgelopen zondag of een tussentijdse bloeding. Hoop echter dat het een innestelbloeding was. Duimen voor een posi CB-test volgende week! EDIT: Je bent 10 april begonnen met de pil en net sinds een weekje ofzo gestopt? Meid, dikke kans dat die bloeding dan je pilbloeding was ofzo, die bloeding wat je altijd in je stopweek krijgt. Dat kan varieren van bruin tot roid bloed aangezien het een nepbloeding is. Zou wel reeel blijven en er niet direct van uitgaan dat je zwanger bent (aangezien je bloed ook zegt van niet) en je van alles denkt te voelen wat op een zwangerschap duidt (terwijl je volgens de bloedtest dus nog niet zwanger bent). Succes! Bedoel het goed trouwens hoor. Je wilt zo te zien graag zwanger zijn en ik hoop dan ook dat je dat gauw bent. Alhoewel ik dan totaal niet begrijp waarom je weer met de pil bent begonnen begin april als je graag een kindje wil.....
Ja, dat met die pil is iets ingewikkeld.. Ik wou terug beginnen met de pil na een tijdje gestopt te zijn, maar de gedachte van een kindje leek mij toch meer en meer aan te spreken, toen ik dacht dat ik zwanger was ben ik dan meteen terug gestopt met de pil omdat dit niet gezond is voor het kindje.. Nu ja, we zien volgende week wat de cb test zegt maar ik vermoed dat het niets zal zijn.. Wel raar wat ik allemaal gevoeld heb, maar daar heb ik geen verklaring voor..