Betekent dit dat mijn miskraam eraan komt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wenniepenny, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Vandaag hevige kramp in mijn onderbuik. Zo hevig dat het soms uitstraalt naar mijn bovenbenen. Verder enorme druk op mijn onderrug. Bij vlagen is de kramp zo erg dat ik er misselijk van word.
    Betekent dit dat mijn miskraam eraan komt?

    Dat zou 'fijn' zijn (nou ja, naar omstandigheden dan). Als het dan toch moet gebeuren, laat het dan maar snel zijn. :(

    Willen jullie voor me duimen dat het een beetje snel gaat?


    Groetjes, Wendy
     
  2. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik zal inderdaad voor je duimen dat het snel gaat en hopenlijk pijnlooos en nogmaals heel veel sterkte voor jullie

    liefs en een dikke knuffel
    liselotje ;)
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Natuurlijk Duimen we voor je en leven we met je mee.
    Ik denk dat het nog wel eens zover kan zijn ja.
    Maar dat is nog even afwachten.

    Laat je ons als je je daar goed bij voelt weten hoe het met je gaat?

    We denken aan je
    Liefs
     
  4. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Duim voor je.

    Silly
     
  5. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Dit is zeker het begin van de miskraam. Ik had ook heel veel bloedverlies en ik had zelfs lichte weeen volgens de verloskundige.
    Bij mij gebeurde het dat ik 9 weken was. Ik had ongeveer rond 2 uur smiddags om de 5 min. hele erge krampen en dat heeft tot 6 uur savonds geduurd. Toen om 12 uur savonds moest ik heel erg plassen en toen ben ik het vruchtje ook verloren.
    Het is niet leuk dat het gebeurt en dat is nog zachtjes gezegd, maar als het niet goed is is het beter als het er snel uit is. Je zal ook nog wel een keer een inwendige echo krijgen om te kijken of alles weg is. Bij mij was dat gelukkig wel het geval en hoefde ik niet in het ziekenhuis te blijven.
    Meis doe het rustig aan...Ik denk aan je!!!

    Sterkte meis!!
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wen.. ik denk aan je..

    knuff
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    sterkte meisje ook je mannetje

    debbie
     
  8. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Veel sterkte toegewenst.
     
  9. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    sterkte meid, hoop niet teveel pijn voor je

    gr. saskia
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik hoop dat het idd allemaal een beetje snel gaat, zodat je echt aan je verlies verwerking kan beginnen...ik leef met je mee...
    liefs
     
  11. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    hoe is het ermee? hoop dat het een beetje meevalt en dat je samen dit verlies kan verwerken .lieke
     
  12. Cibi

    Cibi Lid

    14 sep 2005
    24
    0
    0
    Jemig wendy,

    Ik schrik me rot, heb geloof ik eea gemist deze week. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte en hoop dat jullie dit samen een plekje kunnen geven!

    Dikke knuffel
    CIBI
     
  13. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heej Wen,
    Heel veel sterkte, hoop dat je het allemaal een beetje kan hendelen ..
    Hou je taai

    Liefs,
    Silvie
     
  14. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Het schiet nog niet echt op... wel continu in meer of mindere mate een kramperig gevoel in mijn onderbuik, maar zo hevig als woensdagavond is het niet meer.
    Nog geen bloedverlies, wel een beetje slijm.

    Wat is de ervaring van andere vrouwen hier die een zgn. 'missed abortion' hebben gehad? Hoe lang hebben jullie moeten wachten voordat de boel uit zichzelf loskwam?

    Ik vind het een hele moeilijke situatie: aan de ene kant wil ik geduldig afwachten, en aan de andere kant wil ook gewoon doorgaan met mijn leven. Ik sta voor mijn gevoel toch een beetje in een 'time-out' stand nu. Ik vind het vooral emotioneel heel zwaar, (nog) niet zo zeer lichamelijk.

    We zijn gisteren met zijn tweetjes een hapje wezen eten, en toen heb ik allemaal 'foute' dingen genomen: carpaccio, rood vlees, rode wijn en cappuccino. Dat was wel weer genieten ;)
    Wel pijnlijk was dat de barman van het eetcafe pas van mijn broer had gehoord dat ik zwanger was, en nu op ons afliep om ons te feliciteren. Oef...

    Groetjes, Wendy
     
  15. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik heb ook missed abortion gehad (met 11 wk). Ik wilde toen dat het natuurlijk eruit zou gaan. Ik heb toen 2 weken gewacht, maar er gebeurde niets (ook geen buikpijn, bloedverlies, e.d.).
    We hebben toen maar een afspraak gemaakt voor een curettage, maar het duurde nog wel een poosje voordat ik geholpen kon worden. Uiteindelijk is het eruit gehaald.
    Sterkte!!!
     
  16. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dank je! In ieder geval goed om te zien dat het bij jou toch nog goed is gekomen, en dat je nu al zover gevorderd bent met je zwangerschap.
    Jij sterkte met de laatste loodjes!

    Groetjes, Wendy
     
  17. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ja, bedankt!
    Het duurde wel bijna een jaar voordat ik weer zwanger werd, in mijn omgeving heb ik daar meer over gehoord. Dus, neem je tijd en overhaast niks.
     
  18. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Kan mij voorstellen dat je verder wilt gaan met je leven en het maar gehad wilt hebben.
    lijkt mij zwaar en zoals je zegt emotioneel een zware belasting.
    fijn dat je gisteren dan even alle foute dingen hebt kunnen nemen.
    nogmaals ik hoop dat het snel voorbij is en je verder kunt gaan.
    Lieke.
     
  19. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb ook een missed arbortion gehad. Ik zou ook enkele weken wachten in de hoop dat het natuurlijk zou gaan. Ik had continue bloedverlies, heb zelf weeen gehad, maar het was er nog lang niet allemaal uit. Uiteindelijk ben ik na vier weken gecurreteerd. Ik hoop voor je dat het natuurlijk komt. Heel veel sterkte, liefs Jenny
     
  20. marianne30

    marianne30 Actief lid

    18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    ik heb ook een missed abortion gehad met 14weken. Ik verloor eerst klein beetje bloed daarna steeds meer kreeg zelfs gewone weeen erbij maar het kindje kwam er niet spontaan uit ben na 9 dagen gecurreteerd ik wens je heel veel sterkte en als je eens wil praten mag je me toevoegen op msn
    veel liefs Marianne
     

Deel Deze Pagina