Betekent dit dat mijn miskraam eraan komt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wenniepenny, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoe gaat het nu met je? Ik zal voor je duimen...
     
  2. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi,

    ik heb ook een missed abortion gehad met 10 wk en 3 dgn (embryo was met 7 wkn afgestorven). ik wilde het zelf graag laten curreteren omdat het er al 3 en een halve week zat en aan de echo te zien zat het vruchtje ook nog steeds goed vast aan de wand.

    ik heb dus niet afgewacht, emotioneel heb ik voor mijn gevoel hier beter aan gedaan. ik denk zelf namelijk dat als ik had gewacht ik nog emotioneler zou zijn ivm de hormonen en dan het nog moeilijker had gevonden.

    ik hoop dat je voor jezelf een besluit kan nemen, ook om het te kunnen verwerken. heel veel succes.

    gr saskia
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sterkte! :cry:
     
  4. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Het schiet nog steeds niet op...
    Ik heb al 6 dagen last van wee-achtige krampen in mijn onderbuik, pijn in mijn onderrug en stuitje. Het gaat echt op en af: soms (met name 's avonds) lig ik krom van de kramp op bed met een warme kruik, en andere momenten heb ik helemaal nergens last.

    En ik lees overal op internet dat bloedverlies meestal het eerste signaal is van een miskraam, maar over zoveel dagen kramp en dan pas bloedverlies lees ik niets. Ik verlies wel wat wit slijm, hoort dat er dan ook bij?

    Vandaag thuisgebleven, want ik heb ontzettend slecht geslapen door de krampen en was vanmorgen dus helemaal uitgeput.

    Groetjes, Wendy
     
  5. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    vervelend dat het toch echt niet voortzet.
    goed dat je vandaag thuis gebleven bent. is er ook gezegt of een limiet gesteld wanneer de miskraam uiteindelijk moet doorzetten voordat je een medisch ingrijpen krijgt .?
    lieke.
     
  6. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Hoe gaat het nu met je?
     
  7. Niet meer actief

    Ook ik heb een miskraam gehad. Bij mij kwam het vruchtje na ongeveer 9 dagen los.Met hevige buikkrampen (weeen). Ik heb niet een aantal dagen last van mijn buik gehad bij mij kwam de pijn opzetten en 1 uur later was het vruchtje er. Na de missed abortion geen klachten meer gehad en nu heb ik een dochtertje van 10 maanden en gaan we voor de 2e
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    bij mij kwamen ze snel los maar was ik ook nog maar 6 weken (bij alle 3 )

    weet niet of dat er iets mee te maken heeft
    maar een keer heb ik egt dubbel gelegen van de pijn maar ging wel allemaal erg snel

    ik wens je veel sterkte meis

    gr debbie
     
  9. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    bij mij kwam het ook vrij snel los en heb ook erg veel pijn gehad

    sterkte meid
     
  10. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    De laatste paar dagen (vanaf dinsdag) voel ik me weer prima: geen kramp, geen bloed of slijm, niet moe. Het ziet er niet naar uit dat de boel uit zichzelf gaat loskomen, dus ik denk dat ik morgen de verloskundige ga bellen voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog.

    Kennelijk moet de natuur in mijn geval een handje worden geholpen :(

    Groetjes, Wendy
     
  11. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    wendy,
    Veel sterkte morgen bij de verloskundige, ik heb ook een miskraam gehad met de 6 en halve week, k had 4 dagen van te voren bloedverlies en op de vijfde dag had ik rugweeen en al, echt pijnlijk, veel sterkte meid
     
  12. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jeetje, sterkte, hoop dat alles een beetje snel achter de rug is.
     
  13. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte meid, ik leef met je mee!! :cry:
     
  14. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Misschien idd wel verstandig om een afspraak te maken, ik heb er te lang mee rondgelopen en dat was ook niet fijn.
     
  15. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    k heb de knoop doorgehakt: ik heb de verloskundige gevraagd om een afspraak voor mij te maken met een gynaecoloog, om de natuur dan maar een handje te helpen. Ik ben het wachten zat, ik ben er nu echt klaar voor om afscheid te nemen van het vruchtje en daarna weer door te gaan met mijn normale leven. De afgelopen twee weken heb ik toch een beetje in de 'wachtstand' gestaan, en dat is bijzonder vermoeiend. Zeker omdat ik me de laatste paar dagen prima, maar toch in de wetenschap verkeer dat er nog iets weg moet.

    Aanstaande woensdag om 09.00 uur word ik verwacht in het WKZ, voor een gesprek en onderzoek.

    Groetjes, Wendy
     
  16. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Sterkte meis.
     
  17. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Heel veel sterkte, liefs Jenny
     
  18. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Heel veel sterkte meid. Ik vind dat je je er krachtig doorheen slaat. Daar heb ik oprechte bewondering voor. Dat betekent niet dat je geen verdriet hebt uiteraard, maar je klinkt gewoon hartstikke sterk.

    Ik duim voor je dat dit snel achter de rug is.

    Liefs en sterkte,
    Anouk.
     
  19. jetaime

    jetaime Actief lid

    24 okt 2005
    368
    0
    16
    Wendy,

    Heel veel sterkte!

    Liefs Steffie
     
  20. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    Heel veel sterkte meid!
     

Deel Deze Pagina