Betekent dit dat mijn miskraam eraan komt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wenniepenny, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke

    mieke Bekend lid

    ook van ons heel erg veel sterkte gewenst meid
    zal aan jullie denken
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ook van mij sterkte gewenst Wendy
    hopelijk kan je snel terecht

    xxx debbie
     
  3. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Heel veel sterkte in deze moeilijke periode
     
  4. angie

    angie Actief lid

    30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    ik wens je heel veel sterkte. liefs,angie
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Het is alsof de duvel ermee speelt: heb ik eindelijk een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt voor woensdag, ben ik gisteren begonnen te bloeden. Niet zo heftig weliswaar, maar toch ...
    Vandaag maar even de verloskundige bellen om te vragen of het wel zinvol om het gesprek van morgen met de gynaecoloog door te laten gaan.

    Er gebeurt in ieder geval eindelijk iets :-0

    Groetjes, Wendy
     
  6. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    sterkte meid
     
  7. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Sterkte! Ik hoop dat het snel voorbij is.
     
  8. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Heel veel sterkte meid!
     
  9. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    wieniepienie heb net ook gereaggeerd bij praten over je miskraam. maar wil je hier ook nogmaals sterkte toe wensen. Bij mij is inmiddels mijn baby-tje vanzelf afgekomen na bijna twee weken. Ik had eerst een dag of vier flink wat meer bloedverlies en gister is het dan geboren met weeen, maar gelukkig vond ik de pijn mee vallen. Wil je erover praten voeg me maar toe aan je msn. we zitten op dit moment toch in de zelfde situatie
     
  10. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    sterkte meid . lieke.
     
  11. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heel veel sterkte meid ...
     
  12. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    heel veel sterkt meid

    groetjes marjon
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sterkte...hoop voor je dat je het toch nog vanzelf gebeurt...
     
  14. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    hoe is het met je meis???
     
  15. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hopelijk verloopt het allemaal snel en kan je aan de verwerking beginnen.

    Wat ik niet goed begrijp is waarom je niet kiest voor een curretage. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening hierover. Ik heb er wel voor gekozen 2 maanden geleden, omdat ik net van dat pijnlijke fysieke verlies gespaard wou blijven. Het leek me allemaal een beetje te traumatisch. Bij een curretage slaap je en ben je na een uurtje weer wakker. En wat de wachttijd betrof, mijn gynaecoloog opereerd elke woensdag en moest ik maar 2d wachten.

    Laat alleszins nog wat van je horen he.
     
  16. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Wendy,

    Heel veel sterkte toegewenst.
     
  17. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Even een update:

    Woensdagochtend heeft de gyn de stand van zaken bekeken d.m.v. inwendig onderzoek en echo. Het was duidelijk te zien dat er beweging in zat. Ondanks dat heb ik er gisteren voor gekozen om de miskraam te versnellen met behulp van vaginaal in te brengen tabletjes. Ik dacht dat ik dat dan zelf zou kunnen plannen (vrijdagavond inbrengen en in het weekend miskraam krijgen),
    maar daar kwam niets van in vond de gyn. Direct bij thuiskomst inbrengen was het devies. En mijn echtgenoot mocht mij niet alleen laten.

    Dus ik na thuiskomst die dingen ingebracht, een comfortabel huispak aangetrokken en mijzelf met een stapel tijdschriften in de luie stoel naast de verwarming geïnstalleerd, kussentje in mijn rug. Ik had wel wat kramp, maar niet zoveel als dat ik had verwacht. Tegen de avond was het nog steeds
    rustig. Maar rond een uur of negen begonnen de krampen toch serieus op weeën te lijken, en begon de boel wat harder door te stromen. Vanaf elf uur
    verloor ik ineens grote hoeveelheden weefsel, en kwamen de krampen zowat om de minuut. Ik wist echt niet meer hoe ik staan, liggen of zitten moest. Om half vijf vanmorgen namen de krampen weer af en kon ik toch nog wat slapen.

    Ik had het idee dat ik heel veel, zo niet alles verloren was, dus ik ging redelijk hoopvol terug naar de gyn. Helaas constateerde hij op de echo dat
    er weliswaar veel was afgevoerd, maar nog niet alles. Dus vandaag weer nieuwe tabletjes gehad. Vanmorgen was mijn echtgenoot bij mij, vanmiddag hebben mijn schoonmoeder en moeder elkaar afgewisseld omdat Robert even naar kantoor
    moest om de hoognodige zaken af te werken. Nu trekt de kramp weer aan, dus ik kan waarschijnlijk weer zo'n heftige avond en nacht tegemoet zien.

    Morgenochtend moet ik weer terug naar de gyn. Nuchter, zodat ze mij - indien de tweede ronde tabletjes ook niet alles heeft weggekregen - dezelfde dag nog kunnen curreteren. Aan de ene kant zie ik daar ontzettend tegenop, maar
    aan de andere kant ben ik ook wel blij dat het eind nu in zicht is.

    Groetjes, Wendy
     
  18. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ooww wat verschrikkelijk naar zeg Wendy.
    Ik hoop echt voor je dat die tabletjes er vandaag voor zorgen dat je morgen niet gecurretteerd hoeft te worden.
    En die krampen lijken me ook verschrikkelijk.

    Ik ga voor je duimen dat je morgen niet gecurretteerd hoeft te worden.
    Zodat je niet nog meer ellende voor je kiezen krijgt.

    Heel veel sterkte vanavond en de komende periode meis!

    Liefs
     
  19. jetaime

    jetaime Actief lid

    24 okt 2005
    368
    0
    16
    Wendy,

    heel veel sterkte! Wat fijn dat je mensen om je heen hebt die er voor je kunnen zijn.

    Liefs Steffie
     
  20. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Heel veel sterkte en ik hoop dat het vanavond toch uit zich zelf weg gaat, want curriteren is ook niet alles.
    Nogmaals sterkte (ik weet wat het is)
     

Deel Deze Pagina