Hoi wenniepennie, ik hoop dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis en dat je snel opnieuw zwanger zult zijn.
Hoi meiden (en meelezende mannen), De ingreep is gisteren goed verlopen. Ik zag er behoorlijk tegenop maar het is me echt 100% meegevallen! De narcose werkte snel en goed, ik heb van de hele ingreep niets gemerkt. Om 15.10 werd ik de OK ingereden, en toen ik wakker werd was het 15.30 uur dus ik ben maar heel kort onder zeil geweest. Tot nu toe ook geen vervelende nawerkingen van de narcose, en ik voel me verder ook goed. Nog wel een kramperig gevoel, maar niet meer te vergelijken met de enorme krampen van voor de ingreep. Ik ben blij dat ik het achter de rug heb, en dat ik nu weer verder kan gaan met mijn 'normale' leven. Reuze bedankt voor jullie medeleven en opbeurende woorden, dat heeft ons echt goed gedaan! Groetjes, Wendy
Fijn dat je niet al te veel pijn hebt gehad. Nu proberen het te verwerken, en weer verder proberen te gaan. Veel sterkte Groetjes
Meid, ik ben blij voor je dat je het achter de rug hebt en helemaal dat het je is meegevallen. Veel sterkte met je herstel, Liefs, Anouk.