Hallo mijn vruchtebare dgn waren 5/6/7 okt en 8e eisprong heb hem dus ook goed gevoeld....op de 8 a 9 okt.. heb dus zondag op maandag 3 okt en dinsdag op woensdag 5 okt en donderdag op vrijdag 7 okt (de nachtten dus) goed geklust.. heb nu 12 okt sinds gister warme lichaam......misselijk smorgens minder maar savonds/snachts en last van onderrug en steken onderrin...gaat naar me lies ik slik ook etos zwanger worden pillen sinds me ongi in sept kan t zo zijn dat ik op tijd erbij was? of was t beter na de 8e ook nog te klussen?
Dan denk ik dat je alleen de klus van do op vrijdag kan rekenen als kanshebber. Nu klussen heeft geen zin meer. Ik had zaterdagochtend geklust en maandagavond ei en zwanger van ene meid.Vna 1 keer klussen. Dus het kan zeker. Je nod zal dan de 23ste zijn.
dank je voor antwoorden... cyclus is 30 goed regelmatig dus... ben heel benieuwd of het die week raak was gelukkig geen bijwerkingen of klachtten van die etos zwanger worden pillen...slik ze al 21 dgn... nog 9 dgn wie weet... misselijkheid neemt wel toe....en warme (o)(o) en lijkt alsof ze soms in de fik staan... ook dat kan alles wezen.. maar misselijkheid nog nooit gehad na eisprong of tijdens innestelling enzo