Hi dames, Heb jullie advies nodig. M. is op 29 december jarig. Gezien eerst sinterklaas is en daarna kerst heb ik helemaal geen ideeen meer voor zijn verjaardag. Ik krijg van verschillende kanten al de vraag, maar ik weet echt bijna niks. Hij krijgt voor sinterklaas al duplo, auto's een keukentje, knutselspullen etc. Hij heeft al ontzettend veel speelgoed zoals puzzels, knutselspullen, duplo, auto's, toet toet banen, loopauto, ballenbaan etc. We zijn van plan om over een poos een peuterkamer te maken en heb daar al wat dingen voor op staan op het lijstje. Wat ik tot nu toe heb: Ambulance van Toet Toet Garage van Toet Toet Lief lifestyle dekbedovertrek Nijntje slaaptrainer Kapstok windmolen lief lifestyle Maar wat kan ik nog meer vragen? Ik wil ook nog wat goedkopere cadeaus toevoegen (maximaal 15/20 euro) en nog wat duurdere dingen. mensen in de familie kunnen ook samen dingen geven. Maar wat? Hij wordt trouwens 2 jaar!
Kleurboek Vingerverf Verstop me Nijntje Kleertjes Zwembroek Dagje dierentuin Bonnen voor het zwembad Muziek cd
huh ik snap hem niet, waarom word er zo gedaan over een duplo trein? Anyway. Als je een slaapkamer wilt van een bepaald thema kan je daar posters voor vragen of opbergkastjes, een bureau, beddengoed. Een radio? Mijn dochter vind dat geweldig samen met cd van k3. dvd? spelletjes? cadeaubonnen? kleren? en als je het echt niet weet geld. of gewoon niks want dan heb je het blijkbaar niet nodig haha
Dit hoort toch bij "Baby en Dreumes" te staan? Besteksetje met naam? Misschien alvast een potje voor de zindelijkheid? En als je echt niets weet, geld voor in zijn spaarpotje?
Mooi voorleesboek bijvoorbeeld over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Of dit platenboek is hij misschien nog te jong voor maar kunt in ieder geval beginnen met kijken. bol.com | Verborgen dieren, ... Pittau | Boeken Deze site heeft ook leuk speelgoed Per Sempre Toys "de houten speelgoed winkel"
Boeken zijn altijd goed! Die heb je ook in iedere prijscategorie en ze blijven heel lang leuk! Damiën heeft toen hij twee werd een set van Thomas de Stoomlocomotief gehad, maar dat is ook weer iets met treinen, dat wordt misschien een beetje dubbel. Hmm.. Wil je Duplo echt niet verder uitbreiden? Er zijn zoveel leuke dingen van, ook in iedere prijscategorie en ook dát blijft heel lang leuk. Hier blijkt overigens altijd, als er weer eens een kasteel wordt gebouwd, dat we te weinig blokjes hebben, dus teveel hebben kan eigenlijk niet *Edit* Misschien een spelletje? Memory ofzo? Of puzzels? Ook erg leuk op die leeftijd!
Uitbreiding van toet toet banen en spoor van de duplo kun je niet genoeg van hebben dus als je echt niet weet zou ik dit vragen. Cadeaubon vind ik ook altijd fijn zodat je op een later moment iets kan kopen wat hij nodig heeft. Een loopfiets Buitenspeelgoed Groot cadeau voor samen een schommel, trampoline Grote strijkkralen Grote kralen ketting maken Dokters tasje met spulletjes Auto speelkleed Schoolbord van de Ikea Speeltent Puzzels alvast voor over een tijd dus zonder nopjes Nijntje verstoppertje Spelletjes Sierkussentje voor op zijn bedje Speelkist/opbergkist van lief/stoer
Ohhh lastig, mijn broertje is ook 29 december jarig en ik weet ook nooit wat ik moet kopen.. Op die leeftijd hebben ze ook nog niet echt een duidelijke voorkeur voor een serie o.i.d., dat maakt het nog moeilijker (broertje wordt tien, dus da's al net even makkelijker, haha) Het eerste wat in me opkwam was inderdaad ook een mooi prentenboek ofzo..