Gisteren te horen gekregen dat er geen hartslag meer zichtbaar was bij ons eerste kindje. Ik zou 11 weken zijn, foetus werd gemeten op 8 weken en 3 dagen. Hebben rond 9 weken ook nog een goeie echo gehad maar ze kunnen blijkbaar krimpen daarna… Nu ben ik vanmorgen alles verloren, foetus en placenta en ontzettend veel bloed en stolsels. Hierna 1x flauwgevallen, in de loop van de dag nog 2x flauwte gevoel gehad. Het bloed wat er nu uitkomt ziet er vooral uit als een heftige menstruatie maar geen gekke dingen meer. De pijn daarentegen is niet te houden. Ik slik paracetamol iedere 6 uur 1000mg en 80mg diclofenac ook iedere 6 uur. Het blijft drukken op mn rug en buik en krampen waardoor ik gewoon door mn benen zak. Als ik hier iets over google staat er voornamelijk dat de krampen stoppen 3/4 uur nadat alles eruit gekomen is of in ieder geval erg afnemen maar ik merk absoluut geen verschil. Wat is jullie ervaring?
Ik denk dat het naweeën zijn die je voelt/ervaart, die hebben bij mij ook wel een paar uur aangehouden (lees ik lag te kronkelen in bed van de pijn), daarna ging het over in behoorlijke buikpijn (maar dat heb ik altijd als ik ongesteld ben) en een heftige menstruatie
Bij mijn miskraam bij 7,5 eigenlijk bijna geen bloedverlies of krampen gehad nadien. Bij A* vorig jaar, die werd geboren met 15 weken maar al eerder overleden was, heb ik nog flink veel bloedverlies nadien gehad en ook naweeën. Ik vond het bloedverlies heftiger dan na beide voldragen bevallingen (hoewel A* compleet in de vruchtzakje geboren is, dus ik wel verwacht had dat het mee zou vallen, ofzo). De naweeën duurde ongeveer de hele dag denk ik, en waren best heftig.
Hoi hoi, sterkte met je verlies. Ik had een miskraam bij 6 weken. Flinke krampen gehad en 3 weken bloedverlies. Is nu inmiddels bijna 9 weken geleden en nog steeds niet mn menstruatie gehad. Frustrerend. Sterkte en succes.
Ik heb een miskraam gehad (opgewekt met medicatie) op een 9,3 weken. Het hartje was helaas ook gestopt. Bij mij duurde het 5 dagen eer het vruchtje kwam. Eens het vruchtje eruit was is de pijn en het bloed de uren daarna verminderd maar heeft toch nog een tijdje geduurd eer het helemaal over was. Heb in totaal denk ik een 3 weken echt gebloed en daarna soms wel en soms niet, soms helder en soms beetje bruin. En zo nog enkele weken tot aan mijn 1ste menstruatie. Ik zou nog even afwachten maar als het echt te erg wordt zou ik toch naar de dokter bellen. Veel sterkte bij dit zware verlies!
Ontzettend veel sterkte met het verlies ♥ , helaas is bloeden echt een ding. Maar flauw vallen wel in de gaten houden, als je het gevoel hebt te veel bloed te verliezen neem dan contact op met de verloskundige/huisarts. Flauw vallen kan natuurlijk door verschillende dingen komen maar ook door snelle daling van je HB. Neem vooral floradix of iets anders met ijzer. Blijft het bloeden lang aanhouden kunnen ze tranexaminezuur voorschrijven. Nogmaals heel veel sterkte.