Ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Myhappyfamily, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dames ik heb een vraagje.
    Ik ben deze maand met teunisbloemolie beginnen. Om te kijken of mijn cyclus korter word. Nu was ik gisteren bij de action en dacht neem eens een doosje ovulatietesten mee.
    Gisteren avond eens een gedaan met dit resultaat. Nu lees ik bij andere dat de hele cyclus streepjes kunnen staan. Gisteravond helemaal blij er staat een streepje maar dit zegt niks. Weet niet of jullie kunnen zien of mijn vruchtbare dagen eraan komen. Vind hem toch al heel duidelijk. Maar dit is het eerst voor mij. Temperatuur ook niet. Wil er niet te veel mee bezig zijn. Maar dacht nu ik kijk eens of de teunisbloemolie zijn werk doet. Doe vanmiddag of vanavond nog een test. Ben nu wel best misselijk. Maar dat zegt natuurlijk niks.
    IMG_1327.JPG

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Nee dit zegt helemaal echt helemaal niets. 1 ovulatietest doen heeft geen zin. Ik zou er of mee stoppen of consequent 1x per dag gaan testen.

Overigens mag je teunisbloemolie maar gebruiken tot aan de eisprong en niet erna. (Ik meen iets met verhoogde kans op MK) Dus het is eigenlijk wel zaak dat je op de een of andere manier je eisprong opspoort zodat je weet wanneer je moet stoppen... maar dat is geheel off topic.

3. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @manaolana Nee nee dat snap ik. Bedoelde het ook niet om maar 1 test te doen. Ga ook door totdat ik mijn ei heb. Misschien verkeerd uitgelegd dan.
    Maar zag bij deze al een duidelijk streep. Nu las ik ook bij andere mensen dat de hele maand ze wel eens een streep zien alleen rond de ovulatie 2 streepjes met een oploop. Dus ik had zoiets het kan dus ook zijn dat ik mijn ei verlopig niet heb. Dit is de eerste keer dus moet nog even uitvogelen hoe en wat.
    Dat wist ik gelukkig wel dat je tot aan je eisprong alleen maar mag. Heeft indd te maken met een verhoogde kans op mk.

4. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Het zegt niks
    Ik had de ene dag nog een tuur en de dag erna een knaller.
    Je kan niet zien of hij er aan komt, omdat ze niet op hoeven te lopen.
    Gezien je langere cyclussen denk ik ook niet dat hij al snel positief is
    Dus je kan best een tijd nog dit soort streepjes plassen
    Maar kan ook op en af gaan, omdat lh schommelt en ineens een piek heeft

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Uiteraard kan je natuurlijk nu wel een kortere cyclus hebben , dus zou zeker wel elke dag testen :D

7. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Alles kan natuurlijk. Is ook de eerste x dat ik het doe. Heb vanmiddag nog een test gedaan en die was een stuk lichter. Heb er nog een paar dus ga morgen weer verder.
    Maar het is wat je zegt de andere cyclussen waren heel kort dus de kans is misschien wel klein zo een korte. Ik wou alleen deze maand even testen ivm de teunisbloemolie om te kijken of ie werkt.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina