ik had me dus voorgenomen om geen topic te openen.... MAAR ik ben in ronde23,heb een onregelmatige cyclus...en pcos dus is het heel normaal dat ik een lange cyclus of korte heb ik heb nu zoiets van,'ach zal wel weer zo een lange cyclus zijn..' dus wou niets posten...want dan zou het toch weer een teleurstelling zijn...maar ik kon het niet laten...dus : 31 december eerste dag van regels gehad. 6 dagen later waren ze gedaan. zit nu op dag 33 en heb dus nog geen duivels stel dat ik een cyclus van 38 dagen heb(ong) dan zou men ei de zaterdag(23jan) geweest zijn.vrijdag hadden we sex gehad. ben ook blijven liggen enzo(slaap gevallen ) sinds vorige woensdag voel ik elke dag gebroebel in de onderbuik. men temp is s'morgens 37.1 terwijl ik normaal 36.4 heb. men boobs doen met momenten pijn maar is niet fel spierpijn in de benen! maar sinds vandaag (gisteren innestelingsdag) was het erg had buikkrampen en moest de hele tijd naar de wc gaan. heb ook een HELE pijnlijke steek gehad in men onderbuik,niet darmen.ik klapte dubbel en dacht direct aan innesteling...nou ja valt nog te zien. ik heb ook gewoon zo een gevoel...zo een 'ik voel me gelukkig en vredevol' gevoel helemaal zen... ik heb sinds januarie een puppy en ik ben er helemaal blij van en alle stressis bij me weg en heb niet aan kinderen gedacht sindsdien en nu ineens viel me dit alles op... ach ja maak me wrss iets wijs en jullie kunnen ntrlijk niet zeggen dat ik idd zwanegr ben maar ik had echt de drang om het toch te melden...ik voel men duivels gewoon niet komen...normaal heb ik zelfs spotting een week en dan pas regels;of dan heb ik het superwarm en begin te zwaten tot ik ze heb.of rugpijn en een soort buikpijn..maar nu niet. offin we zien wel;testen doe ik nog niet want in mijn geval kan het heel goed toch niks zijn. mijn buik broebelt nog altijd. oohja en ben ook enkele keren misselijk gweest en juist ook van haring te eten...is normaal mijn lievelingseten maar nu werd ik bij elek hap misselijk.het zure deed mijn maag omdraaien en voelde zo het speeksel in me mond komen van misselijkheid tis een beetje daardoor dat ikn nu dit post want ik eet ze normaal echt graag. en ze was nog goed tot april dus dat is het niet. ik denk altijd dat je dus boembol symptomen moet hebben om zwanger te zijn maar heb net zoveel gelezen over meiden die dus geen symp. hadden...dusja xxxxxxx
Als je idd 23 jan. je ei hebt gehad dan zit je vandaag op 9 dpo toch? Als je a.s. zaterdag 's morgens je temp. gaat opnemen en hij is nog steeds hoog gebleven, dan denk ik toch dat je een serieuse kans maakt. Waarom ga je er eigenlijk vanuit dat dan misschien je eisprong is geweest? want dat is me niet helemaal duidelijk. Liefs Gwen
het is natuurlijk gokken als je pco hebt om je ei te vinden. en meestal hebk gewoon geen ei... maar doordat ik 'denk' dat het nu raak is moet ik beginnen terug denken naar tekens.en die zaterdag heb ik dus vruchtbaar slijm gehad en de hele dag steken aan ene kant...dus daarom zeg ik'stel' dat het zo is dan zou het dei dag geweest kunnen zijn. maar het is nu afwachten en elke dag blijven temp. xxxx
vandaag weeral van dat net op me werk heb ik 4 steken na elkaar die lang aanhielden gehad...en ik probeerde te voelen of hetin men darmen was of onderbuik en het is echt men onderbuik(nja bedoel baarmoeder) en ze waren pijnlijk zeg!het was echt in het midden niet in de lies ofzo. voor de rest heel humeurig en moe. zit nu op dag 34 dus is nog afwachten,maar ben echt benieuwd vraag me af of iemand die steken herkent en of ze ook zoveel last van hun darmen hadden en veel naar het wc gaan...ik dacht eerst buikgriep maar voel me voor de rest prima dus... gistere voelde ik me 'vredevol' vandaag is het meer 'wraakvol' of hoe moet ik het zeggen hehehehe xxxx
ik had het ook de beide keren dat ik ongi krampen had al een week voordat ik ongi moest worden En steekjes. Bij de eerste voelde ik bij iedere ronde de eisprong heel erg duidelijk na de zwangerschap heb ik dat niet meer gevoeld. zal voor je duimen
ooh god ooh god ik ging net kijken naar de uitschijding en heb (sorrrryyyy) met een tampon gekeken voor een kleur verandering ofzo wegens die steken(innesteling) en wat zie ik nu...een plekje roze(vingertop grootte) en nu is er niets meer.... en ik voel me niet ongesteld worden ofzo echt niet! anders had ik het warm en pijn in men onderrug en krampen zeker de dag zelf...ola zeg zou het dan? is toch toevallig dat ik nog geen uur geleden zoveel steken had in de baarmoeder die geen ogniekrampen waren maar rare onbekende steken die hel pijnlijk waren en dan nu ineens een plekje roze??? heb het wel koud hier en het is nogthans 23 graden in huis... aaaaaaaaaaaaah spannend! btw bedankt manny blijven duimen
ik ben daarstraks een dutje gaan doen(goed vast egslapen) en werd wakker en had mega rugpijn(onderaan) en krampen in de baarmoeder.leek op ogniekrampen maar was echt fel! normaal zijn ze minder fel als ik ze moet gaan krijgen maar vandaag had ik echt pijn!en een uur later was dat gedaan...geen last meer van en geen rozeverlies meer. als ik niet beter wist zou ik dus echt zeggen dat dit een innesteling was.. xxxx
ik praat hier meer tegen mijzelf maar... ben dus nog steeds overtijd! ik wil niet testen omdat het bij mij geldverspiling is(je blijft gewoon testen met zo een lange cyclussen) dit is nu wel de langste cyclus die ik gehad heb,of beter gezegd is al een jaar geleden dat die zolang heeft geduurd. had nogthans of een korte cyclus(tss 25 -28 dagen) of een 'lange' cyclus (35-38) maar ja... ik wacht gewoon tot men regels komen maar ja is toch lang wachten soms heb ik dus echt het gevoel dat ze komen,rugpijn,buikkrampen en warm hebben en dan niets....gebeurt gewoon niets.alsk kijk naar de uitscheiding zie ik ook geen enkel kleur verschil... ben radeloos heb zelf geen banner meer die ik kan instellen ik zit nu op dag 46 (middernacht) xxxx
Als ik jou was zou ik toch maar even een testje doen, zo maak je jezelf misschien onnodig gek. Ik ga voor je duimen!
Ik zou ook een testje doen! Je langste cyclus is 38 en inmiddels zit je op dag 46... Geld verspilling of niet, zodra ik over mijn uiterste cyclus datum heen ben, dan ga ik echt wel testen! Haal jezelf uit deze onzekerheid en ga testen en laat het ons weten
ik heb al eens een tesje gedaan. dat was op 5 feb maar was wel avondurine. toen zat ik op dag 37.dus het zou nog kunnen hoor maar ik twijfel een beetje omdat die toen nega was... ik ben al enkele keren misselijk geweest,ik heb pijnlijke boobs gehad,ik heb hele rare stekengehad en krampen,veel honger,buikrampen en diarree voor 2 weken,duizelig,moe!, maar of dit zwangerschapsymptomen zijn? heb het zoveel gedacht...en bleken mijn maandstonden te zijn achteraf.maar aan de andere kant,als ik die symptomen krijg dan komen ze binnen de week.en ik heb hier nu al 2 weken last van dusja dan twijfel je toch.dus hadk 5 feb een test gedaan maar die was dus nega.maar alsk nu terug kijk en zie dat de innesteling (volgens mij,had toen serieuze steken en ging dutje doen en drna zag ik een beetje roze) op2 feb was dan was het net ietsje te vroeg. offin ga zien en volgende week testen morgen nog afwachten en miss maandag testen en ditmaal met ochtendurine. als ik de urine in een potje doe en binnen het halfuur een test ermee doe is dit dan goed of vermindert er dan iets?? ik heb hier geen test en winkels zijn toe.maar maandag is de winkel tegenover mijn thuis wel open dus...maar kan moeilijk men urine ophouden zker de ochtendurine of ik moet spurten blijf duimen voor me meiden !! groetjes!
Nou je kan zeker zwanger zijn. Aan mijn banner kun je zien dat ik erg onregelmatig ben, had voor volgende week een afspraak bij de gyn dus ging nergens vanuit. Maar... ik had al twee weken steekjes in mijn onderbuik en dinsdag had ik een onwijze steek waar ik ook echt van dubbel sloeg en daarna nog wat steken. Toen dacht ik gister ik ga toch nog maar eens testen. En het was gewoon positief?!?! Dus het kan wel met een onregelmatige cyclus, al heb ik het idee dat het bij mij echt een wonder is... Ik hoop voor jou ook dat de test morgen positief is!
bedankt en proficiat meid! echt waar is echt fantastisch datje zwanger bent! hier nog steeds niets heb wel krampen vantijd maar ik word dus niet ongesteld...en ook geen kleurverschil in de afscheiding. (wat normaal gebeurt stilaan) zou graag willen dat ik positief test maar lijkt me zo onwaarschijnlijk;maar ja zullen hopen en maandag testen(of dinsdag,hangt af ofk ochtendurine kan hebben of niet ) xxxxxxx
Spannend Anais! Ik hoop zo voor je dat het deze maand raak is! De dingen die je vertelt klinken inderdaad goed... Ik duim voor je!!!
ze klinken telkens goed ja maar altijd nega testen... heb net gerekend en ALS ik zwanger zou zijn benk bijna even ver als u amar. met ong een dag of 2 verschil. xxx
Hee Anais, Heb je verhaal gelezen! Is niet niks allemaal. Spannend hoor! Hoop dat je morgen ochtend positief test! Succces, duim voor je!
heb net zomaar men temp nog eens gemeten..heeft geen nut maar ja ze is 38 graden...dus is toch wel veel...?maar ja ik moet s'morgens temp. heeft geen zin anders kon het niet laten ik heb nu al enkele uren last van men onderrug en men baarmoeder lijkt precies de hele tijd aangetrokken te zijn... dus onderbuik,heupen en onderrug zijn in 1 lijn heel gespannen en wat krampachtig.