Ja daar ben ik ook bang voor idd dat je het jezelf op den duur aanpraat! Daarom probeer ik zo nuchter mogelijk te zijn maar goed sommige klachten kan je niet omheen natuurlijk
Hahahahah jaa alles lijkt er nu mee te maken te hebben ik slaap sinds zondag ook ontzettend slecht... pas tegen 5 a 6 uur val ik in dlaap en dan hoor ik weer van andere dat dat er ook mee te maken kan hebben maarja als je 3 dagen lang pas 5 uur slaapt en er 11 uur uit komt raak je daar aan gewend en dan lukt slapen zoiezo al bijna niet meer haha. Hadden ze maar iets uitgevonden dat als je zwanger wilt worden je iedere 2 weken ongesteld word en een eisprong heb en als je niet zwanger wilt worden je gewoon 1 keer in het jaar ongesteld word ofzo hahah
Haha ja zoiets zou handig zijn! Of een apparaatje waarbij je het meteen kunt zien hoe ver ook gevorderd
dames gaan jullie allemaal vroeg testen of toch wachten tot 5 december? die vroege test zit te branden in mijn kastje al kan ik deze pas 1 december doen. Ik vind dit proces toch wel een dingentje . ik weet wel dat dit pas de 4 de ronde is voor ons. maar het lijkt wel of iedereen om ons heen zwanger wordt. en daarbij ben ik nog eens heel ongeduldig
Ik moet officieel dinsdag/woensdag kan ook nog donderdag ongesteld worden hahah maar ik probeer mezelf in te houden omdat het met juist zo leuk lijkt om op 5 dec te testen... denk alleen dat ik het niet vol ga houden...
Ik kan ook 5 december testen! Zou erg leuk zijn, zo'n Sinterklaas cadeautje maar reken er niet op (voel me totaal niet zwanger helaas). Wij zitten op dit moment in ronde vijf, en het duurt me allemaal veel te lang. Maar dat zouden jullie ook hebben😀 In ieder geval veel succes allemaal en hopelijk veel voor iedereen een mooi Sinterklaascadeautje dit jaar!!!
vind het echt grappig dat jij zegt dat je totaal niet zwanger voelt. bij mij is het tegenover gestelde. Ik voel me elke maand zwanger.. nou ja dat denk ik dan.. ik vind het ook allemaal maar lang duren. januari wordt ik 34 en dit is pas mijn eerste keer. voel me dus ook best oud om de eerste te krijgen en je mag pas na 1 jaar naar de verloskundige.. ik heb graag zekerheid dat alles bij ons goed zit.
Oh heb ook het idee dat ik 'oud' ben. Word in januari 32 en gaan ook voor de eerste! We zullen zien volgende week!
Ik voel me juist zwanger deze ronde, andere rondes niet zozeer gehad. Wel een beetje het zelfde gevoel als met m'n zoontje.. Ben erg benieuwd, hoop dat ik mezelf niet voor de gek hou! Ik ben dan weer "jong" haha, maar mijn vriend is iets ouder en zijn figuurlijke eierstokken rammelen lekker mee
ik weet het en zo oud is het natuurlijk niet, maar als je hoopt op meerdere kinderen te kunnen krijgen dan heb je toch een soort van haast
Ik had vorige week vrijdag mn eisprong en nod is 4 december. Hoop me echt te kunnen inhouden tot 5 december. Echt te spannend dit. Nog maar ronde 1 maar ik maak mezelf helemaal gek. Het lukt gewoon niet om gedachten stop te zetten. Voor de meesten vast herkenbaar?
Ja dat zou echt leuk zijn op 5 december!!! Hoop met jullie mee Denk alleen dat mn eisprong toch ietsjes later is geweest dus misschien moet ik wachten tot 7 december. Tot nu toe denk ik elke ronde wat te voelen en elke keer is het weer iets anders maar tot nu toe nog niet raak helaas
Succes met wachten! Ik had vorig jaar op pakjesavond een positieve test in handen, was een erg leuk cadeautje!
Ik heb vanmorgen maar een test gedaan en natuurlijk stond er duidelijk niet zwanger hahah ergens ben ik wel blij want de kans dat hij nu al positief zou uitkomen was heeeeel klein en nu heb ik een soort van rust in me hoofd dat ik gewoon minimaal tot woensdag moet afwachten en dan is wachten tot 5 dec nog maar heel kort hahaha
Haha foei nu al ik ook hahaha Ik wou eigenlijk vandaag nieuwe gaan halen maar bedacht me dat ik maar gewoon wat bestel en dan test ik t liefst op 4 dec (als ik dan nog niet ongi ben tenminste) want zoals hier ergens boven las ik ook stel het is negatief dan is t misschien niet zo leuk als je verwachtte... Zit wat in 😁
Hahahah gelukkig ik ben niet de enigste! Helaas allebei negatief maarja was te verwachten... Ja daar heb ik ook overna gedacht alleen is het bij mij jammer als het niet zo is maar nog niet dat mijn dag dan verpest is... dit is pas voor mij de 2e keer dus ik weet dat de kans klein is... zou het nou ronde 6 al zijn zou ik het idd dan niet doen