Dan heb je toch juist afleiding als het niet raak is? Zo denk ik. En daarbij, je kunt toch ook zonder dat je hebt getest ongesteld worden? Dat hou je toch niet tegen. Nouja, laten we nog maar weer een weekje wachten (whaaa, een hele week!)
Mijn ervaring is dat ik afleiding heel fijn vindt. Als ik een negatieve test heb gehad of ik ben ongesteld geworden dan eten we 's avonds wat lekkers, haal ik een zak chips voor bij een filmpje 's avonds enz. Pakjesavond is dan een prima afleiding! Jammer van de negatieve testen, maar is ook wel heel erg vroeg
Als ik mijn lichaam qua pijntjes moet geloven had ik ook afgelopen zondag mijn eisprong en dus 5-12 ongeveer mijn NOD.. Mijn ovulatietesten liepen wel op en was donkerder, maar niet knallend. Na zondag wel weer aflopend en nu zo goed als wit (test wel door voor de zekerheid). In temp maar 0.2 verschil, maar daaruit kon ik het de vorige keer ook niet halen, dus daar pin ik me niet te veel op vast. Gisteravond 1,5-2 uur flinke steken in mijn linker lies en vandaag veel slijm (sorry).. Hopelijk klopt mijn gevoel bij de pijntjes, dan is mijn cyclus ook weer gezakt naar ongeveer 50 dagen. En laten we hier ook maar hopen op een leuk Sint cadeautje... Succes met wachten iedereen!
Wat ontzettend spannend allemaal! Ik hoop het zo voor ons! Houden we elkaar op de hoogte? Ik heb opeens vandaag een jank om alles dag... verschrikkelijk! Ik moet altijd al snel huilen bij films enzo maar vandaag nog sneller en ik had gek gedroomd vannacht en zelfs daar moest ik om huilen... pffff haha hoop dat het snel zaterdag is! Nog minder dan een week! Hahha Voor iedereen die niet kan wachten om te testen en zichzelf gek loopt te maken... gewoon testen! Ik heb het gisteren ochtend gedaan maar daardoor ben ik nu een stuk rustiger...
Haha scheelt dat ik geen testen meer in huis heb... Maar wacht ook nog netjes even af! Gelukkig ook een drukke sintweek voor de boeg dus ook een hoop afleiding!
Dames!! Ik heb vandaag in een opwelling tóch getest en er staat een licht streepje. Hoef niet te turen, kan m zo zien maar is nog niet knallend. Is logisch, zit volgens mij op 9dpo. Zo spannend dit, hoop dat ze mooi gaan oplopen! Hoe is t met jullie?
spannend! alvast een voorzichtige gefeliciteerd! wanneer moet jij eigenlijk ongesteld worden? ik heb vanochtend ook een test gedaan, witter dan wit. ik moet zaterdag of zondag ongesteld worden.
Ik weet niet echt. Mn cyclus was vaak rond de 27 dagen, dan is vrijdag nod. Maar de vorige keer was cyclus 32 dagen. Ik test dus nog maar lekker door, heb er nog 3 liggen en ga denk woensdag, vrijdag en zondag testen. Hopen dat ik ie dan echt knal is en dan geen nieuwes kopen natuurlijk. Balen. Maar is nog wel heel vroeg he!
echt spannend hoor! mooi sinterklaas cadeau! ja het is wel vroeg maar ik heb het vermoeden dat het deze ronde niets gaat worden ach we gaan het meemaken
@Billy60 wauw toch voorzichtig gefeliciteerd al!! Spannend nog even door testen! Heb je ook symptomen? @MariekeRox alles kan nog he je bent nog vroeg!!
Kop op! Het is nog lang geen zondag dus logisch dat ie wit was. In welke ronde zitten jullie nu? Ik voel me nu al schuldig als ik echt zwanger ben. Dl was een ongelukje en dit zou ronde 1 zijn. natuurlijk zou ik blij en dankbaar zijn maar ik ben nog helemaal niet aan de beurt zeg maar.
Gisteren was ik opeens aan t kokhalzen tijdens het tandrn poetsen s ochtends. Had ik bij dl ook. En s avonds ook weer zo misselijk. Verder voelt het alsof er iets gaande is in mn baarmoeder. Krampjes en steekjes. Al weet ik niet of dat positief is. Die misselijkheid hoop ik dat het daarbij blijft, bij dl van 6 weken tot 36 weken overgegeven. Echt dagelijks, was afschuwelijk. Zou niet weten hoe ik dat met de zorg voor eeb dreumes moet combineren.
Haha kan me wel voorstellen wat je zegt hoor! Ik heb ook twee vriendinnen die in de mmm zitten en eentje is al zo lang bezig, ondertussen heb ik m'n zoontje gehad en zijn we nu bezig voor een tweede.. Maar goed je kunt er niks aan doen en je kunt het er niet om laten natuurlijk!
Oh jee dt is zeker heftig zeg!! Ik hoop voor je dat dat idd niet zo gaat deze keer! Zijn toch ook pilletjes voor? Of is dat alleen tegen de misselijkheid? Die krampjes en steekjes heb ik ook whaa 🙈
Fijn toch juist je eerste ronde! geniet er maar lekker van. dit is onze 4de ronde. en ik weet het is te vroeg om te testen. Ik wacht gewoon tot zaterdag nu, want heb ook geen testen meer thuis liggen. om 1 of andere reden ben ik ook soms misselijk en zit heel de tijd de boeren, maar aan de andere kant voelt het ook of ik ongesteld ga worden.
Dat was heel heftig idd. Er bestaan wel medicijnen, maar had geen effect helaas. Hoop dat jullie symptomen goed nieuws betekenen!
Balen zeg dat het geen effect had! Echt bagger.. Oké ik kon mezelf niet inhouden en heb getest.... Licht streepje te zien zonder turen! Heel hard duimen nu dat het oploopt!