beter 5 dec kadootje bestaat niet :p

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusinfuus, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Aaaaaah, spannend! Ik duim heeeel hard voor je! Wanneer ga je weer testen? Wacht je met me mee tot woensdag? :cool:

2. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Woensdag? 😱 ghehe, beter wel eigenlijk 😇😇 als het me lukt :p

3. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Het verdubbelt elke 2 a 3 dagen. Ik mag dus pas woensdag weer van mezelf. 😩

4. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ja ik weet het.. En je hebt gelijk! Ik ga m'n best doen om ook woensdag pas te testen!

5. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    #65 suusinfuus, 30 nov 2015
    Laatst bewerkt: 30 nov 2015
    Ooo spannend! Idd voorzichtig gefeliciteerd! :D

Ik heb vanmiddag een test van de action gedaan en helemaal niks... dus ondanks dat ik pijnlijke borsten heb, misselijk ben en af en overal snel om moet huilen denk ik dat ik niet zwanger bent :( werd normaal altijd dinsdag ongesteld morgen dus alleen denk zelf dat me eisprong do was dus verwacht donderdag helaas gewoon ongesteld te worden :( de test kon 4 dagen voor uitblijven menstruatie dus daar zit ik nu al ruim aan... helaas op naar de volgende ronde en hopen dat ik snel van de symptomen af ben :)

6. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Balen suus.. Maar kan nog, misschien was je ei iets later.
    Zoesje en Billy voorzichtig gefeliciteerd.

Ik durf niet te testen omdat m'n ovutest niet heel knallend was en mijn temp niets aan af te lezen is.
    Nu al wel een week hele witte ovutestenm geen licht streepje te zien. Had gelezen dat dit vaker is na de eisprong, iemand ervaring?
    De 28 testen voor de donkerste vorige week zondag hadden allemaal wel een heel licht streepje..

7. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Suus, ben benieuwd wanneer je ongi wordt. Wel vaag dan die klachten...

Ik heb geen ervaring Ryanne. Houd ons maar op de hoogte!

8. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Zoesje, heb je nog getest?

9. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ja heel stom.. Lijkt zelfs wat lichter dan gisteren, zucht. Maak mezelf alleen maar gek! Voel me er best naar onder nu.. Heb me voorgenomen pas vrijdag te testen op m'n nod.....
    Heb nog steeds last van m'n borsten en wat rommelend gevoel in m'n buik..
    En jij? Je aan je belofte kunnen houden? 🙈😋

10. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

He bah wat balen zeg.. Maar in principe kan het nog want niet iedereen test voor nod positief! Ik heb zelf ook twijfels nu..

11. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Pffff wat is het toch vervelend zeg dat wachten en die onzekerheid... hoop zo dat je vrijdag gewoon positief test!

Ik heb vandaag echt het gevoel alsof ik ongesteld moet worden dus ik heb de hoop nu echt opgegeven haha was ook te mooi omnwaar te zijn :p ergens hoop ik het nog steeds natuurlijk tot ik echt ongesteld ben maarja wakker geworden met hoofdpijn en buikpijn betekent niet veel goeds haha

12. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Oh wat balen zeg! Nu idd ff paar dagen wachten, hopelijk is het dan een heel duidelijke positieve test!
    Ja, gelukkig wel. Ik ben zo bang om te testen, misschien is ie niet opgelopen. Dus vraag me af of ik morgen wel durf. 🙈

13. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Jaa vreselijk moeilijk!
    Aah balen is dat.. Je bent wel lekker nuchter, wou dat ik dat wat meer had haha. Voor mij voelt het alsof de wereld vergaat terwijl m'n hoofd dan zegt stel je niet aan t is geen wereldramp 😂

14. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ja misschien is het wel een straf omdat ik geen geduld heb haha 😂
    Maar idd het is dood eng om te testen.. Morgen zou voor jou goed moeten kunnen toch ivm oplopen? Maar het blijft altijd een zenuwachtig gedoe als je eenmaal een licht streepje hebt gehad!! Ik ga nu ook elke keer voelen of ik m'n symptomen nog wel heb haha ook zo dom..
    Heb jij symptomen?

15. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hahahah loop zelf wel te balen hoor en net dacht ik heel even ongesteld te zijn geworden en toen stond mijn hart ook even stil hahah maar dit is pas ronde 2 en had me ingesteld op minimaal een half jaar dus als het zo zou zijn had ik gewoon ontzettend geluk

16. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Aaah haha, wie weet.🙊Als t goed is, is ie morgen duidelijker. Hoop het zo! Ik heb wel wat symptomen ja. Nog steeds misselijk en weinig eetlust. Verder nog steeds lichte buikpijn. Rommelende darmen. Dus dat stemt me positief!

17. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Goede instelling, lekker nuchter idd! Hoop snel zwanger voor jou!

18. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi, ik lees hier ook mee...ik zit pas op ongeveer 5 dpo, denk ik, mijn NOD is dus pas 9 december maar wil graag op zondag de 6e testen...

Leuk om met iedereen mee te lezen en te zien of het gelukt is!

19. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik heb een beetje bruin/roze/rood verlies gehad en een beetje krampjes nu dus vrees het ergste..

20. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Oh oh Zoesje... Hoop het niet voor je, houd moet, kan nog alle kanten op gaan.

Welkom koekjesbakker! Succes met wachten.

Ik voel vanalles, maar ook net weer niets.
    Dan weer een steek in m'n buik, dan weer in mijn lies, dan weer in mijn borst.
    Nu zit mijn sportbh erg oncomfortabel, maar ik wuif in mijn hoofd alles weg. Durf niet zo goed te hopen, wil echt wachten tot zaterdag. Als ik dan nog niet Ongi ben ga ik testen.

Deel Deze Pagina