beter 5 dec kadootje bestaat niet :p

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusinfuus, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Succes Koekjesbakker, met wachten. Hoop voor jou ook mooi cadeau.

Aah, Zoesje... Wat Ryanne zegt, het kan nog alle kanten op. Afwachten maar, hoe moeilijk ook! Succes meid!

Ryanne, ben erg benieuwd of het echt symptomen zijn. Wat zou het leuk zijn!

Hier worden symptomen erger. Meer misselijk, minder eetlust, moe en pesthumeur. 🙊 Zo benieuwd naar mn test van morgen!

2. Duimpje86

Duimpje86 Niet meer actief

Ik heb morgen mijn NOD. Maar heb net een test gedaan.. Negatief! :( even 2 dagen wachten en hopen dat de rode duivels weg blijven!

3. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik ben elke keer zo aan het duimen voor jullie!

Ik ben nog steeds niet ongesteld :s heel de dag dat gevoel al... ik verwacht het zelf pas donderdag alleen sinds ik wakker ben echt heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden... pffff wat is dit ontzettend zenuwslopend en irritant hahah

4. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Oh Zoesje wat spannend, en onzeker! Je had een positieve test gehad toch? Misschien betekent dit niks, ik duim voor je!

Thx voor het welkom :) Ik heb nu al het gevoel dat ik ongi moet worden en ook pukkeltjes en licht gevoelige borsten, beetje bij de oksel zeg maar. Deze klachten heb ik iedere maand dus durf niks te hopen. Ik ben al bij de gynaecoloog geweest, ook ivm familie historie, dus heb iig het gevoel dat ik er iets aan doe. Toch hoop ik nog gewoon opeens zwanger te zijn!

5. Marjolein88

1 dec 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben aan het wachten...

NOD is vrijdag 4/12 of zaterdag 5/12. Ik voel van alles, zere borsten, eergisteravond soort van milde menstruatiekrampen, dacht dat ik heel vroeg was, maar tot op heden geen tekenen van menstruatie, nu af en steekjes links onderin mijn buik en een soort van drukkend gevoel(alsof je broek veel te strak zit) en zere onderrug.
    Vorige maand dacht ik ook van alles te voelen terwijl ik gewoon ongesteld werd, dus ik durf eigenlijk nergens op te hopen, bang dat ik mezelf weer met van alles voor de gek hou.

Succes met wachten allemaal en hopen op veel mooie sinterklaascadeautjes rond 5 december:)

6. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Herkenbaar hoor. Ik voel aan alles dat ik ongesteld moet worden maar hoop nog steeds zwanger te testen. Ik zei heel stoer dat ik geen vroege testen zou bestellen.. En zou wachten tot 5 december maar heb al vroege testen besteld.

7. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Thanks meiden voor jullie bemoedigende woorden! Het is ook lastig.. Je kunt er in principe niks van zeggen totdat je of zeker zwanger bent of ongi.. Maakt het niet makkelijker!
    Maar goed, we doen ons best....

8. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Haha ik beloof mezelf ook elke keer niet t vroeg te testen... :p
    Welke testen heb je besteld?

9. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ooooh, ik heb gestest. Vindt alleen niet echt heel veel duidelijker dan maandag. 😔

10. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Ik heb de vroege testen van sensi besteld ze komen vandaag binnen

11. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Nou ik zit alweer lekker in de 'mezelf-gek-maak-modus'. Ik zit nu 6-7 dpo en heb sinds gister best wat krampjes...best wel vroeg dus. Ook sinds gister en vandaag nog gevoelige borsten bij de oksels en met vlagen een ronduit: ik moet ongesteld worden gevoel...

Hoop doet leven he dus mss betekent het dat er iets gebeurt daarbinnen. Herkennen jullie deze symptomen vanaf zo vroeg al?

@ Billy balen van je test, mss heb je er te kort tussen zitten?

12. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Aah meid, idd misschien zit er nog te kort tussen? Je bent ook nog voor je nod toch?

13. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ja herken ik heel goed idd al vanaf dat moment ook!

14. Marjolein88

1 dec 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb mijn geduld niet kunnen bedwingen en vanmorgen getest. Licht streepje te zien... geen streepje waar je eerst een half uur voor moet turen wel licht maar goed zichtbaar....

Over 2 dagen nog maar eens testen denk ik en dan hopelijk meer duidelijkheid...

15. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Marieke, wanneer ga je testen?

Zoesje, jij nog getest? Benieuwd!

Koekjesbakker, wat spannend. Hoop doet leven idd! Dat gevoel van ongi worden herken ik super goed!

Ik was te vroeg met mn conclusie dames. Test met kv 2voor5. Moest gewoon langer drogen. Nu zie ik echt duidelijk verschil, is mooi opgelopen, zeker zo 2 dagen voor nod. In t topic van onduidelijke testen staat een foto, maar die is te snel gemaakt en nu is ie veel duidelijker! Gelukkig maar. Als vrijdag mn nod is, durf ik mezelf zwanger te noemen, maar t ziet er goed uit. Hoop voor jullie ook snel meiden!

16. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Jeej wat goed meis! Hopelijk blijven ze mooi oplopen, ga ik wel vanuit! :D

Hier rood gespot.. Geen buikpijn zoals normaal extreem.. Heb echt hard gehuild bah na die posi test van eergisteren.. :(

Heb 10dec een echo om te kijken of alles goed zit daar binnen..

17. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Spannend!! Duim voor je!

18. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL

Hee wat goed zeg! gefeliciteerd:) (voorzichtig) En Billy bij jou dus ook een mooie test! Vruchtbaar topic hier! Nu de rest nog!

19. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Marjolein, woeps, jouw post net nog niet gelezen. :)

Maar wat goed! Hoeveel dpo zit je? Maandag had ik ook zo'n test. Licht, maar zeker niet turen. Vandaag dus al stuk duidelijker. Nu op naar vrijdag, wachten duurt lang hè...

20. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Aah, meissie toch. Wat verdrietig. Ben benieuwd naar de echo.

Deel Deze Pagina