beter 5 dec kadootje bestaat niet :p

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusinfuus, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Helaas is het hem niet geworden voor mij, er was wel een bevruchting (4 d voor nod positief) maar innesteling mislukt. Vandaag ongesteld geworden :( Ik had ook al bedacht dat ik m'n man een positieve test als sinterklaaskadootje wilde geven, maar helaas het mocht niet zo zijn...

Ik hoop van harte dat jullie meer geluk hebben!

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Hier ook iemand die zaterdag gaat testen of misschien zondag.

Heb vorige week maandag mijn eisprong gevoeld en ovu testen gebruikt dus nu 9 dagen geleden en ik heb mezelf voorgenomen als ik niet ongesteld wordt voor het weekend om dan in het weekend te testen. Ben benieuwd maar ik reken nergens op.

Voor de meiden die in het zelfde schuitje zitten Good luck en hopelijk dit weekend een leuk Sinterklaascadeautje :D

3. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    ik vermoed dat ze vandaag binnen liggen dus ik ga morgen vroeg even testen.
    al wordt ik heen en weer geslingerd tussen ik voel dat ik ongesteld wordt en misschien toch zwanger.

als ik morgen niets zie dan ga ik er vanuit dat het niets is deze maand.

4. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    niet leuk zeg! sterkte

5. Marjolein88

1 dec 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toch maar even een CB digitale test gehaald( ik weet het ik ben heel ongeduldig...) maar daar staat het toch echt Zwanger 1-2 weken. Ik zit 2 dagen voor m'n NOD.

Had net wel ineens iets roze achtige afscheiding, dus dat maakt me dan aan de andere kant weer heel erg onzeker. Misschien zit het dan toch niet helemaal goed.
    Sowieso zullen de komende weken dat wel zijn, eerder een MK gehad met 8 weken, dus spannende weken zullen het wel blijven.

6. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Gefeliciteerd Marjolein!

7. Marjolein88

1 dec 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel :)

8. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0

Gefeliciteerd :)

9. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113

gefeliciteerd!!

10. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ja baal enorm had niet verwacht zo te balen maar goed.... Ben ook benieuwd naar de echo!
    Bloedverlies lijkt wel gestopt te zijn... Vreemd lichaam...

11. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

He balen :( hier op 9dpo een posi test gehad en nu ook bloedverlies op dpo11.. Knuff, die test inpakken had ik ook in gedachten :(

12. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Gefeliciteerd!!

13. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik ben ook ontzettend aan het balen... ik wist het maar als het dan zo is is het toch echt even heel rot. Na gisteren heel de dag het gevoel dat ik ongesteld moest worden te hebben gehad werd ik vanmorgen wakker en helemaal niks nog dus ik dacht ooo misschien dan toch... maar een kwartier later (sorry voor de details ) bruin slijm en nu nog steeds... tis niet veel maar toch... dit had ik vorige maand ook voordat ik ongesteld werd. Het gekke is nu alleen dat ik nergens last van heb geen buikpijn geen hoofdpijn helemaal niks.

Gefeliciteerd voor iedereen die wel zwanger is ben ontzettend blij voor jullie :D
    En voor de rest... veel plezier over 2 weken 😂 en duimen dat we over 4 weken meer geluk hebben haha

14. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Ahh voor jou ook balen zeg... komt altijd hard aan he :( Sterkte en liefs!

Voor iedereen bij wie het wel is gelukt: gefeliciteerd!

15. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Inderdaad... laten we duimen voor over een maand! Het zou ook wel een hele mooie start zijn van het nieuwe jaar ;)

16. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Sterkte Twinkelbel en Suus!

17. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Wat een nare verhalen allemaal zeg. Het is soms zo oneerlijk verdeeld.

Ik heb vandaag een vroege test gedaan. Witter dan wit. Dus verwacht zondag gewoon ongesteld te worden. Op naar een mooie kerst dan maar

18. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ja pfoe bultje balen met elkaar om de negatieve testen :(Maar idd, positief blijven, nieuwe ronde nieuwe kansen....

19. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik kom ook even binnenvallen want dit idee is natuurlijk wel heel leuk. Ik heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt.... Dus ik weet niet wanneer mijn NOD is. Als ik 32 dagen aanhoudt zoals vorige maand is 8 december mijn NOD. Als ik kijk naar 35, de 11e pas. Dus daar wat tussenin. Zou 5 december te vroeg zijn om dan te testen met een extra gevoelige test?

20. Coco17

Coco17 Actief lid

9 jul 2015
    170
    244
    43
    Ten eerste: iedereen met een positieve test, gefeliciteerd!!!

Iedereen met een negatieve test, balen en maar weer met volle moed beginnen aan een nieuwe ronde...

Ik word opzich wel een beetje gek van m'n lichaam!!! Deze maand, in tegenstelling tot andere maanden, helemaal geen klachten... Daardoor dacht ik eerst, dit word niks maar kreeg na verloop van tijd toch een beetje hoop. Zou het dan toch????

En nu, 3 dagen voor m'n NOD bruin slijm... Alsof m'n lichaam wil zeggen: dus jij dacht dat je zwanger was, haha. Om je te pesten word je lekker een paar dagen eerder ongesteld! Alle hoop weer lekker de grond ingeboord!

Deel Deze Pagina