beter 5 dec kadootje bestaat niet :p

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusinfuus, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Volgens mij is mijn eisprong de 20e geweest. Eerder kan haast niet, als ik terug denk aan slijm en stand bmm. Dus dan was maandag de 30e 9dpo, toch? Vandaag dus 13 dpo.

Welk moment in je cyclus zit jij nou?

2. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Erg benieuwd! Wel laten weten hè!

3. Marjolein88

1 dec 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik laat het zeker weten.

Jij van harte gefeliciteerd! Hopelijk kan ik me vanmiddag bij je aansluiten, al heb ik de hoop al wel opgegeven!

4. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Mannen zeggen vaak dat ze vrouwen niet begrijpen... dan hebben ze onze lichamen nog niet meegemaakt! Pfff hahaha

1 dag normaal ongesteld geweest en vandaag 2e dag heeeeeel weinig. Ontzettende buikpijn sinds gisteravond (heel anders dan normaal) zo weinig vind ik niet erg als dan maar wel alles gewoon goed is

Voor iedereen die niet zwanger is... zullen we een code woord afspreken en daarmee over 3 weken ongeveer een nieuwe topic mee openen haha dan kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden :p

5. Marjolein88

1 dec 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels weet ik de uitslag.
    Mijn HCG is 10, ik ben zwanger maar het kan negatief eindigen.....

Het kan dat de innesteling later was dan gedacht, of het is inmiddels al mis gegaan dan mijn HCG alweer dalende is....

Afwachten dus....

6. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Moet je nu weer een keer bloed prikken of wat?

7. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Wat dachten jullie van codewoord Champagne :D Zou fantastisch zijn om géén Champagne te mogen drinken met Oude en Nieuw ;)

8. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Champagne! Die houden we erin! Ik neem wel lekkere roze jip en janneke! Hahah

9. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik heb negatief getest. Misschien wel te vroeg ik heb geeeen idee. Ook geen 5 december cadeautje voor mij dus succes dames!!

10. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hoeveel dpo ook alweer Braam?

11. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik heb ook negatief getest helaas.. En ook nog steeds witte ovutesten en nog niets roods te bekennen..
    Dus helaas weer een lange cyclus, misschien kan ik mee met het champagnegroepje ;)
    Voor de wel zwangeren: gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina