Kan in principe meteen weer hoor. Hier in oktober (of november, dat weet ik even niet meer) een curretage gehad. Gyn adviseerde wel gewoon een cyclus af te wachten. Maar dat advies is er ook na een mk. Ik heb een langere cyclus van 35 dagen. Na de ingreep na 35 dagen gelukkig gewoon weer ongesteld. Daarna nog een keer en toen zwanger (jan. 2014). Die kleine is nu alweer ruim een jaar!
Hier een negatief verhaal dat je eigenlijk niet horen wil maar wel de realiteit is, 2x zeer snel zwanger.geraakt en na curettage december vorig jaar, inmiddels 12 rondes verder en nog steeds niet zwanger!
De gyn adviseerde ons 6 maanden te wachten (na curretage met 3,5 maand) 6 maanden is standaard na doodgeboorte/vroeggeboorte/zwangerschapsafbreking volgens mij, maar na 4 maanden wilde en kon ik niet meer wachten. Was meteen zwanger
Hier ook een negatief verhaal, in maart een curretage ondergaan, bij de nacontrole was alles goed en kreeg het advies om 1 cyclus te wachten. Inmiddels zijn we al weer een aantal rondes verder en helaas nog geen succes. Zit momenteel wel op het wachtbankje en kan volgende week evt een test doen, dus we hopen op een positieve test
Nee dat is niet standaard .. na de vroeggeboorte van mijn zoontje met 17 weken ( en bij mijn miskraam en ma trouwens ook ) mochten we in principe gelijk weer proberen, als het bloeden volledig over was natuurlijk, ik moest juist terug komen als het na 6 maanden nog niet gelukt was.. Alleen liepen de rondes wel op na de eerste miskraam was ik met rond 2 weer zwanger na een ma (opgewekt met medicatie) in ronde 3 en na mijn vroeggeboorte na ronde 5.