Beter alleen?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door fitty, 22 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Dat doe ik ook. Ik geef hem advies om niet over zich heen te laten lopen en wacht rustig af.. We zijn er samen voor gegaan om zwanger te worden daarom vind ik ook dat hij nu achter mij hoort te staan en trots te zijn op mij en ons kindje. Als zijn ouders dan tegen hem zeggen; Jij hebt een fout gemaakt met deze vrouw. Nu is je toekomst verpest en je had beter een turkse vrouw kunnen nemen (en dit ook nog achter zijn rug om proberen te regelen) dan vind ik best dat hij een keer boos mag worden. En niet altijd ja en amen hoeft te zeggen.. Zijn moeder is sinds ze weet dat ik zwanger ben ineens ziek en hartpatient en heeft al vele onderzoeken gehad maar de doctoren kunnen niks vinden.. toch eist ze dat hij iedere avond bij hun slaapt omdat ze misschien midden in de nacht onwel word en naar het ziekenhuis moet. Zijn zus kwam ik vorige week tegen bij de supermarkt en ik zei haar netjes gedag en zij draait om en loopt de winkel uit.. Dit ligt niet aan mijn hormonen en ik beeld me niks in.. Ik heb hen nooit iets in de weg gelegd en dat zal ik ook nooit doen. Ik schop mijn vriend ook niet uit huis maar ik zie hem haast niet meer omdat hij zo druk bezig is met zn familie.. Ik wacht nog steeds rustig af maar juist omdat we een kindje krijgen vind ik dat ik ook voor mezelf en de kleine op moet komen. Vooral als niemand anders dat doet.

2. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    We zijn inmiddels paar weken verder en sinds m'n buik dikker word en na de laatste echo is m'n vriend helemaal bijgedraaid .. Hij is nu heel beschermend over mij en de baby. Familie doet nog wel moeilijk maar zodra ze iets negatiefs zeggen kapt hij het gesprek gelijk af ; hangt telefoon op of als hij persoonlijk met familie spreekt en ze zijn niet positief loopt hij weg van het gesprek .. Langzaam beginnen ze het door te krijgen en langzaam te accepteren :)

3. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    ik heb even dit topic doorgelezen. Wat een mooie verbetering! En mooi om te horen hoe een man trots is op zijn vrouw en ongeboren kind. Zo hoort het natuurlijk. Slaapt hij ook weer bij jullie?

4. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ja gelukkig wel :) hij slaapt nu 4 nachten in de week hier en 3 nachten in de week bij zijn ouders en zijn broer slaapt daar dan de rest van de week. Vanaf Juni slaapt hij weer helemaal thuis want dan vertrekken z'n ouders voor paar maanden naar Turkije en hebben wij de rust en tijd voor onszelf en voor te bereiden op de komst van ons kindje :)

5. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend fijn fitty! Ik heb je verhaal en beetje gevolgd en dat bijdraaien geeft hoop. Fijn dat je het ons ook laat weten.
    Leuk dat hij beschermend wordt :) toch iets heel moois in de natuur dat cultuur daar niet in de weg kan staan!

6. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ja gelukkig wel :) het gaat heel goed nu. Hij is uit zichzelf met vanalles bezig zoals klussen babykamer en zijn ouders vertrekken volgende week naar Turkije dus dan slaapt hij weer iedere nacht thuis. We zijn nu ook al leuke dingen aan het plannen voor als de baby er is :)

Deel Deze Pagina