Gewonden nadat auto inrijdt op praalwagen in Ter Apel - AD.nl Zelfs carnavals optochten zijn ook niet meer veilig. Echt diep triest.
Vreselijk zeg! doet me denken aan laatst, met die monstertruck die ook het publiek inreed. Sterkte voor de nabestaanden, er is namelijk ook 1 dode gevallen...
Idd, maar zo stond het in eerste instantie niet in het nieuwsbericht. Toen leek het meer een "aanslag".
Ah op die manier ... Ik had het gelijk met het onwel worden gelezen.. Stom dat dat gelijk zo op die manier naar voren gebracht wordt... Tja media he
echt erg bah. wij gaan ieder jaar kijken daar. dit jaar niet geweest. ze zeggen dat de bestuurder van de auto onwel is geworden. maar er zat ook iemand naast, dat is toch ook erg. die heeft het allemaal ook zien gebeuren en kon niks doen. het hele feest is uit respect voor slachtoffers en nabestaanden afgelast. erg dat dit gebeurd is. maar het was echt een ongeluk.
Ja, carnaval is ineens voorbij. Geen lawaai uit de feesttent. Morgen een sterk versoberde prijsuitreiking. Zal men nog wel stilstaan bij het ongeluk. Vreselijk dit.
Ik hoorde dat de vader van het slachtoffer naast haar stond. Hij ligt in coma in het ziekenhuis? Dus als hij bijkomt dan hoort hij het van z'n dochter. Wat erg. Ze was daar ook met de kinderwagen. Mensen hebben de kinderwagen net op tijd weg kunnen trekken. Maar voor haar was het te laat. Heel triest.