We zijn net een uur terug van de hap En onze zoon blijkt een dubbele oorontsteking te hebben Keelonsteking bijna weg Nu hebben we een antibiotica kuur gehad voor een week Vraagje aan andere mama's Wanneer merkten jullie dat het beter ging
Hier ook een oorontsteking en helaas een allergische reactie op de antibiotica Ik heb idd het advies gehad om het hoofdeinde te verhogen zodat de druk minder is. Ik heb nu een stapel boeken onder de poten van het ledikantje staan.
Hier binnen een dag of 2 stuk beter, helaas bleven zijn oortjes gevoelig en daarna nog een paar keer ontstoken geweest. Toen een keer een zwaardere kuur gehad en nu al maanden geen last. Hou t in de gaten en bij twijfel of het over is meteen terug gaan.
Hier hetzelfde. Met de ab krijste ze nog meer en onder de rode uitslag/bulten. Zo zielig. Nu met andere kuur beter. Ook een loopoor nu.
Nu in de ochtend al iets beter Hij accepteert de fles weer Niet een hele fles Dan is de druk nog iets te hoog op de oortjes Maar hij drinkt gelukkig weer
Nou mijn zoon heeft vandaag zijn fruithapje op en zijn bordje bambix ook en daarbij ook nog een fles van 130 cc. Ik maak maar appelmoes voor hem de hele dag want dat gaat er nog wel in Vast voedsel is denk ik nog te pijnklijk omdat hij ook nog een keelonsteking heeft die al aan bijna weg is is dit gebruikelijk dat kindjes meerdere dagen slecht eten. Hap arts zei ook, vast voedsel minder is niet zo erg belangrijkste is vocht. Nu vanavond 3 hapjes avond eten en meer niet, fruithapje wilde hij ook niet. Wachten op de avond fles en hopen dat hij deze wel opdrinkt. I snu 24 uur later en gaat iets beter. Op vrijdag wilde hij nog helemaal niets eten en drinken dus er is voortuitgang. Ben benieuwd naarde volgende 24 uur.
Caitlyn had vorige winter elke week een oor- of keelontsteking en eind van de winter nuttigde die niets anders meer dan flesjes melk en 6maandenpotjes.... Zelfs een koekje hoefde ze niet meer. Even niet zoveel eten geeft idd niet zoveel, dat halen ze wel weer in. Vocht is idd het belangrijkste. Bij Caitlyn boog de groeicurve na 5 maanden ontstekingen wel behoorlijk af, maarja... zolang ontstekingen en slecht eten, dan krijg je dat. Heeft ze een aantal weken terug dan in een flinke groeispurt wel ingehaald
Drama vanavond Nog steeds veel pijn merken we Ik geef sinds gisteravond antibiotica Ging vandaag beter maar nu weer slechter Ik ga zo de hap weer bellen want hij huilt al uren lang
PCM erbij geven tegen de pijn. Hier vorig jaar na een halve winter buisjes gekregen. Veel beter geworden.
Hij is in slaap gevallen gelukkig. PCM geven we al, maar we wachten nu af. Slapen doen we niet echt en wachten af Als hij straks wakker word weer PCM. Mama is uitgeput van de afgelopen week tot nu. Ogen dicht en ik val overal in slaap
Daar ging ik eigenlijk wel van uit, dat hij al 3 keer daags zetpil krijgt, maar zoniet: dat absoluut doen! Oor- en keelontsteking doen heel veel pijn!
Middenin de nacht maar dacht opeens ergens aan Wij geven 120 gram pillen van paracetamol Nu is mijn zoon bijna 10 maanden maar wel lang 76 en iets van 9,3 a 9,5 kilo. Zou hij niet de 240 pillen mogen Ik bel morgenochtend de hap ook
Met hap gebeld en hij mocht eenmalig naar de 240 Hij weigerde ook weer de fles en na de 240 heeft hij 40 cc gedronken. Hap gaf aan dat als hij de fles blijft weigeren en pijn blijft houden we langs moeten komen. Ze hebben een recept voor een neus spray verstuurd en ga ik zo halen. Geen idee wat ze gaan doen als de paracetamol niet werkt