Gezocht: originele manier om koninginnedag te vieren op het kdv

Discussie in 'De lounge' gestart door missmamsie, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik zit dit jaar in de commissie voor koninginnedag en het ziet er naar uit dat we wederom stranden bij een 'oud-hollandsche spelenkermis'... Maar wellicht heeft iemand van jullie nog een veel beter idee?? Is er bij jou op het kdv al eens echt leuk koninginnedag gevierd?? Ik ben benieuwd of er leuke reacties komen??
    Alvast bedankt!:)

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    lekker op tijd haha!

Maarreh, oud hollandse spelletjes? is toch niks mis mee...

3. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Haha, eh...nee niet echt;)
    Nee, in principe is daar niets mis mee, maar dat doen we eigenlijk elk jaar wel (ons kindercentrum bestaat nu ruim twee jaar en we hebben het al twee keer op deze manier gedaan...). Maar als we het toch bij de spelenkermis houden, heeft er dan misschien iemand tips voor ècht leuke spelletjes?

4. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Ik weet niet of het iets voor een kdv is, maar vroeger versierden wij altijd onze fiets. Er was dan een soort optocht door de buurt met al die versierde fietsen. Dat was altijd heel leuk!

Misschien dat je met de kids ook iets (fietsjes of de kindjes zelf) kunt versieren en dan een met z'n allen in een optocht :D

5. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Hmmm... is wel een leuk idee, zal t eens overleggen met mijn collegae. Fietsjes gaat alleen nog niet, kindjes worden allemaal met de auto gebracht...

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik heb net bij ons kdv een briefje gevonden dat de kinderen t-shirts gaan beschilderen voor 30-4, en of we binnenkort een wit t-shirt mee willlen geven. vond ik wel een leuk idee. maar jullie zijn vast op zoek naar meerdere dingen om te doen?

Deel Deze Pagina