Meiden.. help... Ik had zondag de 22ste een terugplaatsing (ICSI). Zondag de 5de mocht ik testen.. dat heb ik gedaan. Deze was negatief.. helaas... (!!) Maar ik was niet ongesteld. Die week krijg ik wel wat meer buikpijn, maar nog lang niet zo erg als normaal... op woensdag begon ik bloed te verliezen.. maar dat was bruin, en zeker niet zoveel als normaal. Normaal als ik ongesteld wordt dan heb ik de eerste dag zo'n buikpijn dat ik echt moet liggen... en daarna neemt het af.... het is nu in elk geval anders... en al helemaal de kleur. En het neemt nu al af, ook de buikpijn! Het ziekenhuis zei dat ik, bij andere mentruatie, nog een keer kan testen. Ik denk dat ik dit misschien vanavond maar ga doen.. maar ik ben bang voor nog een teleurstelling.... Iemand ervaring?
Gebruik je nog die utrogestan bolletjes? Het is namelijk zo dat bij sommige vrouwen door gebruik van die bollen de mensturatie uitblijft. Bij mij was dat het geval. Als je die niet meer gebruikt sinds de 5de, dan zou ik zeker nog een keer testen...het kan toch zomaar rose worden
Die gebruik ik al een tijdje niet meer.... weet niet meer precies wanneer ik daarme gestopt ben.. volgens mij na 12 dagen (na de punctie)
Nou, testen dan. Probeer niet te veel te hopen, maar toch. Nee heb je, nu kun je wel nog een JA krijgen
Ziekenhuis zie dat als mentruatie anders is dan anders.. ik nog een keer moet testen... Maar kan me gewoon niet voorstellen dat het positief is... maar mentruatie zet nog niet normaal door..... grrrr