Beter goed gejat dan slecht bedacht ;) (foto's)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JolienS, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Roodkapje is leuk zeg!

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Helemaal mee eens!

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    #43 ER14, 19 dec 2013
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013
    Ik snap je helemaal! Ik wil ook graag een pikante shoot. In welke omgeving woon je? Ik heb contact met een fotografe hier op ZP die heel goed begreep wat ik in gedachte had.

Hier een link naar een site waar je misschien inspiratie kunt opdoen. Esthetisch naakt

4. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hoop dat die website mag voor je. ;)

Overigens wél mooie fotografie, oud vriendinnetje van me staat er veel op. :)

Liefs,

5. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Wat ik heel mooi vind.. En ik weet niet of ik het hier kan uitleggen. Foto's waarbij je eigenlijk bij het raam zou staan in de avond/nacht in het donker.. Met lange gordijnen.. En dat je dan je silhouet ziet, van de zijkant zegmaar, alsof je naar buiten kijkt. Misschien kun je erbij fotoshoppen dat je buiten hoge flatgebouwen etc ziet.. Beetje Amerika achtig.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    @ Paula inderdaad! Debby25 heeft mooie stoere foto's!

Ze vliegen hier weer lekker in het rond he dames..

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Prachtig!!

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja idd Fleursylvano jammer is dat.
    Net wat ik ook al in het buikentopic tegen debby25 zei: ik vind het niet mooi dat is gewoon persoonlijk ik hou van soft en lief dat vindt zei en ts waarschijnlijk niets.
    Ieder is anders maar om opmerkingen als smakeloos en bah te gebruiken vind ik erg onaardig zeg dan niets.

9. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wat een gaaf idee zeg! Als ik ooit nog voor een tweede keer zwanger ben ga ik zeker overwegen om ook zoiets te doen!

Het is niet helemaal wat je bedoelt denk ik maar ik kwam deze foto's tegen en vindt dat toch ook wel heel gaaf/anders/gewaagder als anders:).

Ik ben heel benieuwd naar je foto's als ze klaar zijn:). En ik hoop dat je uiteindelijk vind wat je zoekt.

10. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Wauwwwww!!!
    Echt prachtig dit!!

Maar hier moet je me volgens mij toch een partijtje lenig voor zijn ;)

11. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Als je op google afbeeldingen stoer zwanger intypt krijg je ook super
    Leuke fotos te zien!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wat stoer! Er zitten ook al echt leuke ideeën bij. Ik ben ook geen muisjes-op-buik-stuiter-mama en wil eigenlijk nu wel iets heel stoers met mijn mannen doen :)

13. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Ik kwam deze net tegen.. Had gisteren een beetje mee zitten lezen hier en moest gelijk aan je denken toen ik de foto's zag! De foto's zijn onder water genomen.

Die met de tweeling is ook leuk, zou hem zelf alleen anders hebben gedaan.. Ik zou ongeveer dezelfde kleding aantrekken (voor zover mogelijk, en anders iets 'neutraals' kiezen tijdens je zwangerschap.. Zoiets als een simpel zwart/wit/grijs/roze/paars/groen hemdje, zodat je met een platte buik iets aan kunt trekken wat je met je zwangerschap ook had). Verder zou ik de achtergrond hetzelfde houden.. Maar het idee vind ik wel heel grappig!

14. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Ooooohhh haha zie net dat iemand anders ze gisteren al heeft geplaatst, die onder water! Ik zag 'm voorbijkomen op Facebook, vandaar :p Sorry voor de dubbele post!

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    oooh die onderwater foto's vind ik zoooo vet!!

Ik vind het juist altijd leuk als iemand wat anders doet dan het geeikte zeg maar, origineel en inspirerend!

Niet iedereen wil zoetsappige, serene foto's die kan ik ook heel mooi vinden maar kan iets stoers , aparts zeer zeker waarderen (misschien wel extra omdat ze eruit poppen)

Deel Deze Pagina