6 dagen geleden heb ik de tp gehad van ivf. 8 dagen geleden heb ik pregnyl voor t laatst geprikt. De pregnyl is dus waarschijnlijk uit mn lichaam. Ik heb net een test van kruidvat gedaan en was positief. Wat denken jullie????
6 dagen na TP is wel heel erg vroeg... maar kan al een posi test geven. Spannend hoor! Als je geen pregnyl hebt gehad is dit een heel goed teken want dan maakt je lichaam dus zelf de hcg aan!
oeps nee ik verkeerd.............. pff ik zie net dat ik pregnyl 8 dagen geleden heb gekregen van 5000. SHITTTTTTTTTT
Hmm.. Ik hoop het echt voor je! Ik had 13 dagen na pregnyl 5000 eh nog een posi test van pregnyl.. Maar morgen of overmorgen nog is testen en als hij dan donkerder wordt weet je genoeg! Succes!! Ik duim voor je!
Ja, je kunt nu idd niets anders doen dan kijken of je testen donkerder worden. Ik duim voor je zou super zijn toch, voor een eerste poging.
Bloempje83 nou heb al 3x iui gehad, en alle drie mislukt en dit was de `1ste ivf. Hoezo donkerder als ik vragen mag? 2 zussen van mij hebben altijd getest met een tweede lichte streep.