Beter kan je niet in zee gaan met de KPN

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hier woest op de kpn en gaat niet eens om mezelf, ja in zekere zin ook wel.

Mijn moeder zit bij de KPN is de enige aanbieder bij haar, nu woont ze boven een garage, en is daar in vorige week een fysio en sportschool bij in gegaan, deze hebben ze aangesloten en mijn moeder is afgesloten. Monteur is geweest en deze kon het niet vinden. Dus wij zeiden ga een vragen daar, en ja hoor zij gebeld van ik wete wat het probleem is hun ow ja dat klopt. Nou hier is een code dan wordt je weer aangesloten. Nou gebeld en nu 3 dagen later weer geen lijn.
    Weer gebeld en er zit een schoft aan de lijn zeg, die gaat mijn moeder vertellen dat ze eerder had moeten bellen en dat ze nu onderaan de lijst komt en ze zien wel wanneer ze haar aansluiten.

Haar mobiel is inmiddels ook afgesloten, de rekening krijgt ze online en aangezien haar internet er ook uit ligt. Deze lijn is helemaal dood dus is ook erg fijn wij zitten 40 km bij haar vandaan en ze is niet bereikbaar, ze werkt ze moet sávond som half 10 nog met de trein naar huis.

echt ik ben zo kwaad.

dan te bedenken dat het toen ook meer dan een half jaar heeft geduurd voor ze aangesloten was.

Ze kan nu bellen als mijn broertje thuis is maar hij werkt fulltime gaat naar school dus dat is niet zo heel vaak.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ken eigenlijk geen goede verhalen over KPN, dus dit verbaasd me eigenlijk niks. Wel heel vervelend voor je moeder, hopelijk komen ze alsnog snel met een oplossing.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow ik vind dit wel bijzonder lomp!
    Ik zou nog eens bellen met de kpn en als je hetzelfde antwoord krijgt zou ik vertellen dat je contact op gaat nemen met (komt ie)
    Kassa, radar, hart van nederland en de nationale ombudsman..
    En als dat "dreigen"niet helpt zou ik nog echt contact opnemen ook!

Belachelijk.. zij maken een fout

4. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Wat een schande zeg, hoe ze met mensen omgaan, gaan greintje sympathie.

Normaal zou ik denken, eens lekker flink boos worden zou kunnen helpen. Maar dat ben je al en dat is vast ook al gedaan.

Een klacht indienen en namen onthouden, van iedereen die je daar hebt gesproken. Dan kunnen ze makkelijker terugzoeken en mochten ze hun fouten toegeven, krijgen die mensen ook op hun kop. Er zullen heus wel aardige mensen werken daar, alleen hebben jullie, je moeder vooral, weer zo'n hork getroffen.. Maargoed, mensen die bij zo'n helpdesk werken doen het ook niet voor hun passie he, meer voor de poen. Toch moet je dan kunnen verwachten dat ze op z'n minst beleefd zijn en PROBEREN te helpen.. Pff

5. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Toen wij naar onze huidige woning gingen verhuizen, hebben we ook veel problemen met KPN gehad. Op een gegeven moment liet ik me gewoon niet meer afschepen, vroeg ik om de naam van de medewerker waar ik mee gesproken heb (zijn ze meestal al niet blij mee) en of ik met een supervisor doorverbonden wil worden. En dan een aantal keer dreigen met inderdaad De Consumentenbond o.i.d., dan krijg je vaak al meer voor elkaar.

Toen alles bij ons "opgelost" was, heb ik ook gevraagd om een compensatie voor alle problemen die ZIJ veroorzaakt hebben. Vaak komen ze je daar wel in tegemoet (bij ons tenminste).

Succes ermee!

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dit hebben wij idd ook gedaan na heel veel problemen met KPN/Hetnet,
    we 1x de naam Tros Radar in een brief genoemd en het probleem was binnen no-time opgelost.
    Wel jammer dat het op die manier moet, maar helaas is het bij KPN de dagelijkse gang van zaken.

7. marilouise

Mijn mams zit nu bij mij en zit al meer dan een uur aan de lijn met iemand die wel wil helpen maar vandaag gaat het al niet meer lukken, er is net direct een klacht ingediend het gesprek met de meneer van vanmorgen is al teruggeluisterd vertelde deze meneer net.

Morgenvroeg moet mijn broertje gaan terug bellen en hopen ze het wel op kunnen lossen. man man eerst zien dan geloven dat het nu snel opgelost !

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Snap niet zo goed waarom haar mobiel ook is afgesloten?? heeft toch niets met elkaar te maken??

Wel heel erg onbeschoft gedrag van KPN!!!

Hier overigens nog nooit problemen gehad met KPN, altijd keurig netjes en snel geholpen, zowel zakelijk als privé. Wij hebben alles bij kpn, zakelijk internet, telefoon en mobiel en prive glasvezel en mobiel. Ik heb juist weer slechte ervaringen met Vodafone.

9. Within

Within Niet meer actief

KPN zal er bij mij nooit inkomen..

gisteren kwam ik binnen op mijn (vrijwilligers) werk en mijn collega had ook net KPN aan de lijn. Ze waren op 6 augustus overgestapt van UPC naar KPN. Binnen 4 weken zou ze aangesloten worden, dus ruim gerekend voor 6 september. Dit was niet gebeurd, was ze naar de KPN winkel gegaan en die kon haar niet helpen. Gisteren werd ze weer gebeld; "ja mevrouw, 1 december hebben we pas tijd voor u" dus ze gaf aan dan van de aansluiting af te willen zien, omdat ze dan al 4 maanden wacht zonder ook maar iets van KPN gebruikt te hebben.
    Dat kon niet, tenzij ze 12 maanden als boete betaalde!

10. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    GRRR KPN!! Ik heb er ook de nodige problemen mee gehad. Na een telefoonrekening van 20 euro (alleen naar kpn) heb ik gedreigd met de consumentenbond. Ze hebben mij toen direct opgebeld en alle problemen opgelost. Ook heb ik de 20 euro aan bel kosten terug gekregen op mijn rekening;).

Dus ik zou zeggen: Lekker gaan dreigen!

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hier nooit problemen met KPN eerlijk gezegd. Er is weleens iets misgegaan maar oke,waar mensen werken worden foutjes gemaakt.
    Wij zijn over het algemeen dus best tevreden maar ik kan me jouw frustratie natuurlijk wel voorstellen.. Altijd balen als dingen zo moeten lopen,alsof je niets beters te doen hebt..;)

12. marilouise

In zeker zin wel aangezien ze de rekening betaald zonder automatisch incasso en deze rekening online krijgt wordt lastig zonder internet, is inmiddels over gebeld en betaald maar duurt weer even voor het allemaal ok is.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vervelend zeg .

Wij zitten al 6 jaar met alles bij KPN en eigenlijk nog nooit problemen gehad. Ja 1x een kapotte modem maar werd de volgende dag gelijk een nieuwe geleverd en aangesloten.

14. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Dat kan wel want KPN houdt zich niet aan de afspraak. Hoe het precies zit weet ik niet, maar weet wel als KPN zich niet aan de afspraak houdt en alles op tijd levert, je collega zonder boete op kan zeggen.

En KPN komt er bij mij ook niet meer in. KPN sucks!!! Big time!!! Heb alleen geen zin om mijn verhaal weer te doen:p;)

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn vader is 9 maanden bezig geweest om zijn e-mailadres gedeblokkeerd te krijgen. Hij had hem goed aangevraagd en zij hadden hem toegekend met 1 letter anders. maar aangezien hij al visitekaartjes had laten drukken, wilde hij natuurlijk wel wat hij had aangevraagd. Dat heeft dus 9 maanden geduurd en is ook alleen maar opgelost omdat hij helemaal uit zijn stekker is gegaan tegen degene die voor de 10e keer zei: ja ik zie het hier staan, maar het is geblokkeerd, daar kan ik niks aan doen...

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Joh, ik heb nog nooit zoiets slechts qua service als KPN meegemaakt.
    Ik heb met ze gevochten, tot in de rechtszaal aan toe, en ik heb gewonnen. Maar dat moest achter de deuren van de hel vandaan komen.

Deel Deze Pagina