op maandag 7 aug om 11.06 in de ochtend is cailynn demelza geboren ze woog 3350 gram en was 49.5 cm lang.. ze is kern gezond en eet heel goed... het was een snelle bevalling van maar een uur... de weeen begonne om 10 uur sochtends en 1106 was ze geboren... ik heb alleen wel een hele grote snee dat was het enige nadeel maar mijn bevallings verhaal zet ik hier nog neer...
GEFELICITEERD!!! Een uur jeetje wat is dat snel gegaan dan zeg! Ga lekker van je meissie genieten en van je kraamtijd of hebben ze dat daar niet?!?
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Echt super snel zeg, een uur!! Ik wens je een fijne kraamtijd toe. Edit: Ik zie dat er foto's in je album staan. Wat een schatje zeg! Echt een mooi meisje!!
Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Wat een mooi, knap meisje !! Snel zeg ....een uurtje. Ben benieuwd naar het bevallingsverhaal. Geniet van jullie dochter. Mirre
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Cailynn! Wat is ze mooi! Die foto van jou met haar op je buik is echt prachtig! Geniet ervan!