Leuk om kennis te maken.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door echtniet27, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Beste toekomstige mama's en papa's,

ik ben Sylvana en woon in Brabant.Op dit moment ben ik 8 weken zwanger.Dit is natuurlijk heel mooi en zo gewenst.Ik heb helaas niet een leuke voorgeschiedenis op dit vlak.Om het kort te houden heb ik In januari 2012 na 1 jaar proberen een miskraam gehad.In Mei 2012 was ik weer zwanger en helaas ook een miskraam.In december 2012 weer zwanger.Deze keer voor de zekerheid met 6 weken naar het ziekenhuis voor een echo. We dachten dat het goed ging maar helaas bleek het een bbz te zijn die in mijn eileider vast zat.Die dag met spoed geopereerd en met 1 eileider naar huis.Ik had nooit verwacht nu al weer zwanger te raken en ben nog steeds erg bezorgd.We hebben al echo's gehad en die waren positief. Afgelopen maandag zelfs het hartje gehoord. Nog steeds erg onzeker maar ik hoop dat dat gevoel minder wordt.

Bedankt als je de tijd hebt genomen om dit te lezen.En misschien spreken we elkaar eens hier.

Groetjes Sylvana.

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom en wat een heftige periode heb je achter de rug zeg! Fijn dat je het hartje hebt kunnen horen. Dat geeft toch iets meer zekerheid in zo'n onzekere periode.

Nog even volhouden tot de 12 weken grens. Ik duim voor je en wens je heel veel succes en een zeer fijne zwangerschap!

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Sylvana wat vervelend! Maar je kindje zit nu goed, en dat gaan we zo houden ook. Geniet dus lekker van je zwangerschap want stress is al helemaal niet goed. Hierbij gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina