...Dan nooit! Qua aankondiging dan. Hoi ik ben Anne, 36 jaar en 24 weken zwanger van mijn 3e kindje. Erg onverwacht dus we noemen het de bonusbaby🎉! Ik heb een lieve man, al een flinke zoon van bijna 11 en een mooie dochter van 7. Ik had in het begin van de zwangerschap niet zo'n behoefte aan kletsen op een forum enzo maar merk dat t toch begint te kriebelen. Hier kun je ook wat makkelijker je perikelen en zorgen kwijt dan bij mensen die niet babyminded 👶🏼zijn! Tot ziens allemaal en succes!
Hoi Anne, jouw situatie lijkt heel erg op de mijne. Ook ik (35 jaar) ben zwanger van een 'welkome verrassing' en heb al 2 kinderen van 10 en 6 jaar. Het was voor ons ook heel erg wennen, af en toe nog steeds wel eigenlijk.... Welkom in ieder geval en gefeliciteerd!
Dank jullie wel, Nemo 2, Smanilies en Wondertje 2015! Nou Narena, dat lijkt inderdaad op ons verhaal, haha! Zo zie je maar, er is altijd wel iemand in wiens verhaal je dingen herkent. Waren jouw kinderen nog enthousiast over het nieuws? De mijne in eerste instantie helemaal niet! Ze begonnen spontaan te brullen😫! Nu, na wat wentijd hebben ze het geaccepteerd en vinden ze het ook wel weer leuk..