hahaha...lollig hier! Er is en blijft veel verschil over de houdsbaarheid van het sperma. Ik kan me wel vinden in het artikel eigenlijk. Mijn lief en ik grijpen elke kans aan als we daar zin in hebben hoor. Zo ben ik zondag morgen wakker ge*klust* gewoon omdat meneer zin had...en om te te zeggen jah maar he hallo! We hebben het gister ook al gedaan, dus maak mij maar even klaar, want het is wel prettig maar zelf inhouden... Ik denk dat het hele kindjes *maken* dan snel op houdt. Ik geef wel toe dat ik er echt wel mee bezig ben, zeker de afgelopen 2 maanden. Deze maand vrijen we gewoon als we daar samen zin in hebben en ik ga niet letten op hoeveel dagen ertussen zit. Ik denk dat goede sex net zo belangrijk is voor je relatie als het krijgen van een liefdes baby. Toch???
Hele wijze woorden Ninetje alleen vergeet ik ze soms een beetje omdat ik zooooooooo graag die liefdesbaby wil! Maar ja zonder liefde is het geen liefdesbaby he Gelukkig houden m'n lief en ik veel van elkaar en willen we beiden net zo graag dat het lukt dus...klussen