Hoi, Wie was er van overtuigd niet zwanger te zijn omdat er geen symptomen waren? Ik zit de hele tijd op te letten of ik iets voel maar niets! Ik denk nu zal wel weer niet raak zijn. Alvast bedankt, Liefs Luna1
He, ik heb precies t zelfde als jou. Ook maar dagelijks af aan t vragen, voel ik al iets? Maar ja, je hoeft natuurlijk ook helemaal niets te voelen he, daar ga ik dan maar vanuit over een paar dagen weten we t !
Ja precies, dan maar een beetje optrekken aan het feit dat er nog andere vrouwen zijn die ook niets voelden. Maar die zijn er volgens mij niet.... Groetjes Fabiënne
Hallo, Ik heb er helemaal niets van gemerkt dat ik zwanger was pas toen ik niet ong werd en toen ben ik een test gaan halen en later bij de verloskundige bleek ik al bijna 3 maanden zwanger te zijn hahaha
Hoi, Wij stonden op het punt om te starten met ivf, toen ik spontaan in verwachting raakte. We waren al heel lang bezig en toen ik me eenmaal op de ivf-behandeling aan 't voorbereiden was, was ik dus niet meer bezig met spontaan zwanger worden. En toen ben ik aangeteld! Ik had helemaal niks in de gaten; niet misselijk, geen pijnlijke borsten niks nada noppes! Terwijl ik in de maanden ervoor (toen ik er wel heel bewust mee bezig was) ieder steekje/ krampje voelde en steeds meende dat dat wel een symptoom moest zijn! Zo zie je maar, 't is bij iedereen anders! Helaas is 't misgegaan..
@ Female, lijkt me ook vreemd als je er pas zo laat achter komt! Werd je wel gewoon ongi dan? @ Roosje75, dat is wel een heel apart verhaal! Jammer dat het mis is gegaan hoor. Hopelijk is het snel weer raak. Ik heb vanaf vanmiddag alweer pijn in mijn borsten en last van vermoeidheid. Ook veel witte afscheiding. Niets anders dan andere cyclussen dus denk nu echt dat in gewoon ongi wordt woensdag of donderdag.
Ik had op 9 mei ongesteld moeten worden. Heb op 11 mei een test gedaan die was negatief, ik dacht dat mijn cyclus nog niet op orde was en heb daarom pas afgelopen donderdag opnieuw een test gedaan. Deze was positief. Vanmorgen bij de huisarts geweest en die gaf aan na mijn verhaal te hebben gehoord dat ik dan nu 7,5 week zwanger ben. Ik kan het eigenlijk nog niet goed geloven omdat ik helemaal nergens last van heb. Alleen de laatste week wat gevoelige borsten, ik dacht dat dat kwam omdat ik ongesteld moest worden. Niet dus.
Er zijn zeker wel vrouwen die helemaal geen symptonen hebben en tóch zwanger zijn hoor! Staar je dus niet blind op krampjes en/of steekjes. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van, en nu voel ik ook helemaal niets, op wat ongi-krampjes na.
hier nog 1 die niks of juist vanalles voelt. Ik heb deze ronde alleen wat last van constipatie, verder niks. ik moet ook nog net zolang als jullie. ik ben benieuwd of er toch 1 van ons zwanger uitrolt volgende week.
Ja het was echt ongelofelijk! Na 2 iui-behandelingen werden we doorgestuurd naar een ander zkh voor ivf omdat de kwaliteit van de zwemmertjes zo slecht was, dat zelfs iui weinig kans bood. En toen spontaan zwanger! We waren superblij! Nu blijkt dat het toch kan op de 'normale manier' proberen we 't voorlopig nog even zo, want de mmm is echt geen lolletje! Hopen dat het idd gauw weer raak is! En voor alle dames hier natuurlijk ook!
@sdeterink, goh, dan ben je ineens al 7.5 wk zwanger! En niet meer ongi geweest tussendoor dan? Gefeliciteerd! @Minyaweth, weer een geruststelling rijker! @Florida13, toevallig he! En ook nog beide in de 3e ronde, ben benieuwd hoor. als ik niet ongi wordt test ik pas zaterdag. @Wies, laten we het hopen! En maar niet meer teveel opde kwaaltjes letten denk ik. Ik heb ook blaasontsteking nu dus alles wat ik voel schuif ik daar maar op af... @Roosje, goed van jullie hoor. Zo zie je maar dat de wetenschap niet allen wijsheid in pacht heeft. Dat het voor ons allemaal maar snel raak is en voor de zwangere dames alvast bedankt voor de geruststelling! Liefs Luna1
@ Luna Ja ik werd gewoon ongi omdat ik aan de pil was blijkt dat dus normaal te zijn is mij uitgelegd want ik was 3 maanden zwanger maar heb dus ook 3 maanden de pil nog doorgeslikt pas toen ik erachter kwam dat ik zwanger was ben ik gestopt! maar ja achteraf gezien had ik ook wel veel pijn aan mijn borsten maar dat verweet ik aan mijn menstruatie en was wel wat vermoeider dan normaal maar ik dacht dat dat door de stress op mijn werk kwam maar dat waren dus toch wel wat symptomen van een zwangerschap maar ja dat viel op dat moment aan zoveel oorzaken te verwijten dus zag het niet echt als n teken van zwanger zijn!
hallo allemaal, ik hoop dat ik zwanger ben, maar ik weet het niet. durf er eigenlijk niet in te geloven... ben heel onregelmatig ongestel, maar zou officieel aan het eind van deze week ongesteld moeten worden. Het last van mn borsten en je ziet de aders op mn borsten veel beter als anders, ook heb ik steeds last van mn onderrug, ben erg moe. herkent iemand deze syptomen? heb al wel 2 testen gedaan... maar die waren negatief. dat kan ook komen doordat ik ze te vroeg gedaan heb en nog te weinig hcg in mn urine heb. ik weet het allemaal even niet meer... hoop dat iemand dit herkent!
Hi Chrissie.. die symptomen ken ik.. had ze deze maand ook.. moe, misselijk, braken, buikpijn, 2 dikke aders over mijn borsten.. helaas hebben de regels gewonnen deze maand. Als je pas eind deze week echt overtijd bent, zou ik ook niet eerder testen.. zonde van de testen omdat kans heel groot is dat je negatief test. In elk geval succes en hoop dat jouw symptomen idd wijzen op een zwangerschap.
@Luna1 Ik ben ook 5 dagen overtijd! Ik voel ook niet veel wel moeheid,een soort krampjes in de onderbuik maar voor de rest niks...... Ik heb gisteren in de middag een test gedaan die was nega,maar ik kan te weinig HCG hebben (hoop ik dan maar!)
hallo, ben nu 4dgn over tijd en de test was vnmorge negatief... ben wel onregelmatig ongesteld, er word gezegt dat de test dan pas na 10dgn betrouwbaar is. heb ook last van moeheid, en heel af en toe een krampje in mn onderbuik, mijn borsten zijn ook wat gevoelig. maar tis maar even afwachten... ik hoop voor jullie dat het raak is!
AUWIE! Ineens vanochtend een pijn!En ga echt door de grond nu... Zit aan de rechterkant,voelt alsof ze een breekijzer gebruiken... En ja heb bloedverlies....
[hoi zijn er ook meiden die eerst klachten hebben zoals vaag misselijk en een soort ongesteldheids krampen en daarna niet meer maar toch zwanger. ik ben nu 9 dagen overtijd eerst allemaal klachten en nu eigenlijk niet meer ja alleen mijn borsten. morgen ga ik naar de ha. kijken wat zei zegd ,want afgelopendonderdag teste ik nog negatief. gr.jojo
Hoi jojo ben je nog steeds overtijd? jeetje wat frustrerend, ook omdat je symptomen weg zijn. Maar dat betekend niet altijd dat je dan niet zwanger kan zijn hoor, nog even moed houden meid. Ik hoop dat de dokter je iets meer kan vertellen en dat je zwanger bent. Hoe lang ben jij nu bezig voor een tweede kind? @@ rest van de meiden die overtijd zijn, hoop ook voor jullie dat jullie zwanger zijn! LFS yach